×
×

«ماه و پلنگ» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 128011
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoقطعه «ماه و پلنگ» با صدای «وحید تاج» به‌عنوان قطعه میانی سریالی با همین نام منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    «ماه و پلنگ» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • قطعه «ماه و پلنگ» با صدای «وحید تاج» به‌عنوان قطعه میانی سریالی با همین نام منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تیتراژ سریال «ماه و پلنگ» قرار بود از میان راه تغییر کند و با صدای «وحید تاج» خواننده اصیل موسیقی ایرانی همراه شود اما به دلایلی این مهم میسر نشد و از آنجایی‌که انتخاب شعری از زنده‌یاد حسین منزوی و آهنگسازی حسین فاضل برای این تیتراژ بهترین انتخاب بود، عوامل سریال تصمیم به انتشار این آهنگ به‌عنوان قطعه میانی سریال در آخرین قسمت گرفتند و نهایتاً این همکاری به پخش قطعه «ماه و پلنگ» با صدای وحید تاج به‌عنوان آهنگ میانی در آخرین قسمت سریال ختم شد.

    آخرین قسمت سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب شب ۱ دی‌ماه ۱۳۹۵ روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و وحید تاج قطعه‌ی «ماه و پلنگ» را به آهنگسازی «حسین فاضل» با شعری از زنده‌یاد حسین منزوی برای قطعه میانی این سریال خواند.

    در ادامه می‌توانید قطعه «ماه و پلنگ» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود قطعه «ماه و پلنگ» با صدای «وحید تاج» 

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=128011
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *