×
×

سیزدهم و چهاردهم دی ماه

  • کد نوشته: 127612
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه «تریو» روزهای سیزدهم و چهاردهم دی ماه در یک رسیتال آوازی ترانه های ماندگار قدیمی آذری و فارسی را در تالار رودکی برای مخاطبان اجرا می کند. یاشار احمدی درباره ترکیب گروه «تریو» گفت: آرمین قیطاسی تنظیم کننده و نوازنده فلوت، مهرداد عالمی نوازنده ویولن سِل و امیر دارابی نوازنده پیانو گروه اجرایی این […]

    سیزدهم و چهاردهم دی ماه
  • گروه «تریو» روزهای سیزدهم و چهاردهم دی ماه در یک رسیتال آوازی ترانه های ماندگار قدیمی آذری و فارسی را در تالار رودکی برای مخاطبان اجرا می کند.

    یاشار احمدی درباره ترکیب گروه «تریو» گفت: آرمین قیطاسی تنظیم کننده و نوازنده فلوت، مهرداد عالمی نوازنده ویولن سِل و امیر دارابی نوازنده پیانو گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

    احمدی درباره نحوه انتخاب قطعات برای این رسیتال توضیح داد: تعدادی از قطعات از عاشقانه‌های قدیمی موسیقی ایرانی و آذربایجانی هستند که پیش‌تر توسط خوانندگانی چون محمد نوری روی صحنه برده شده بود. همچنین چند قطعه موسیقی آذری زبان از کارهای امیرُف و توفیق قلی‌اُف نیز در این کنسرت اجرا می‌شود. خوانندگی قطعات هم بر عهده یاشار احمدی و مهدی محمدی خواهد بود.

    وی درباره نحوه چینش و انتخاب قطعات تصریح کرد: نحوه انتخاب قطعات نوستالژیک و عاشقانه‌ ایرانی و آذربایجانی است که گروه تریو به آن‌ها رنگ و بویی تازه داده، اما توانایی‌های ما نیز برای اجرای هر قطعه ملاک بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=127612
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *