×
×

به آهنگسازی «حسام اینانلو»

  • کد نوشته: 127460
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «یال و باد»، تازه ترین اثر «حسام اینانلو» آهنگساز و نوازنده ی کمانچه، از سوی نشر «هرمس»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را ز طریق سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «یال و باد» را در ادامه دنبال کنید

    به آهنگسازی «حسام اینانلو»
  • آلبوم «یال و باد»، تازه ترین اثر «حسام اینانلو» آهنگساز و نوازنده ی کمانچه، از سوی نشر «هرمس»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را ز طریق سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم بیکلام «یال و باد»، کاری از «حسام اینانلو»، موزیسین جوان و نام آشنای موسیقی ایرانیست که در قالب تکنوازی و دو نوازی به آهنگسازی و تنظیم این هنرمند خلق شده است و مشتمل بر ۶ قطعه با عناوین «تلخ»، «وهم»، «مه آلود»، «ممتد»، «یال و باد» و «پراکنده» می باشد.

    در این اثر فضاهای صوتی توسط سازهای کمانچه، کمانچه آلتو، کلارینت، کلارینت باس، نی و ویولنسل ایجاد شده است. در بعضی از قسمت‌های موسیقی، کمانچه بر روی بستر صوتی سازهای دیگر سوار می‌شود و گاهی خود بخشی از این بافت موسیقایی می‌شود. «آرمان عامری»، «ندا مشرفی زاده» و «سهیل پیغمبری» دیگر نوازندگان این مجموعه می باشند.

    شایان ذکر است که از «حسام اینانلو»، آبان ماه سال جاری، آلبومی با عنوان «وهم» نیز منتشر شده است که از همان اوایل انتشار، فروشی چشمگیر داشته و جزو آلبوم های پر فروش در بازار موسیقی بوده است.

    «یال و باد» آلبوم تازه ی اینانلو اکنون در مراکز معتبر فروش بازار موسیقی، قابل خریداری است و همچنین علاقمندان می توانند از طریق سایت «بیپ تونز»، آنرا به صورت قانونی دانلود نمایند.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «یال و باد» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «یال و باد» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=127460
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *