×
×

«همسایه‌ها» با صدای تاج شنیدنی شد

  • کد نوشته: 126690
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «وحید تاج» خواننده تیتراژ دو سریال تلویزیونی شد و از امشب با تیتراژ سریال‌های «همسایه‌ها» از شبکه دوم سیما و «ماه و پلنگ» از شبکه سوم سیما مهمان خانه‌ها خواهد بود.
    +آهنگسازی هر دو کار را تاج شخصاً بر عهده دارد

    «همسایه‌ها» با صدای تاج شنیدنی شد
  • «وحید تاج» خواننده تیتراژ دو سریال تلویزیونی شد و از امشب با تیتراژ سریال‌های «همسایه‌ها» از شبکه دوم سیما و «ماه و پلنگ» از شبکه سوم سیما مهمان خانه‌ها خواهد بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از مدیر رسانه ای «وحید تاج»،تاج خواننده موسیقی ایرانی از امشب با دو تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان و تولید شبکه دو سیما مهمان خانه‌ها است که آهنگسازی هر دو کار را تاج شخصاً بر عهده دارد.

    همچنین از امشب ادامه‌ سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی با صدای وحید تاج روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود و تاج خواننده‌ تیتراژ پایانی این سریال خواهد بود.

    وحید تاج دو قطعه‌ «خدای عاشقان» و «مست عشق» را به ترتیب برای تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی خوانده است که بازیگرانی چون بهاره رهنما، جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

    وحید تاج آهنگسازی قطعات را روی شعری از مرضیه فرمانی انجام داده و تنظیم تیتراژ ابتدایی بر عهده احمد میر معصومی بوده و آزاد میرزا پور تیتراژ پایانی را برای ارکستر تنظیم کرده است.

    آزاد میرزا پور تار، علیرضا دریایی کمانچه، حسین فاضل سنتور و احمد میر معصومی پیانو نوازندگان تیتراژ ابتدایی و کریم قربانی ویلن‌سل، آزاد میرزا پور تار، بهمن فریادرس کمانچه، محسن میرزا زاده دوتار، شایان ریاحی سازهای کوبه‌ای، امین حیدری عود، رامین ملکی دایره و دهل، پویان عطایی سنتور، علیرضا دریایی ویلن و ویلن آلتو و محسن کیهان نژاد سرنا نوازندگان تیتراژ پایانی هستند.

    همچنین مهرداد میرزا پور (استودیو هزار آواز)، احمد میر معصومی (استودیو نغمه‌سازان دلنشین) صدابرداران اثر هستند و حمید آداب و امید اصغری (استودیو پاپ) وظیفه میکس و مسترینگ را بر عهده داشتند.

    «ماه و پلنگ» سریال ملودرام اجتماعی به کارگردانی احمد امینی است که به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و وحید تاج قطعه‌ «ماه و پلنگ» را به آهنگسازی حسین فاضل» با شعری از زنده‌یاد حسین منزوی برای تیتراژ انتهایی این سریال خوانده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=126690
       
    برچسب ها وحید تاج

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *