×
×

نخستین قطعه از این آلبوم به نام «بی‌تابانه» را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 126283
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم جدید «علی زندوکیلی» خواننده جوان موسیقی ایران، با عنوان «رویای بی‌تکرار» اواخر آذرماه منتشر و راهی بازار موسیقی کشور می‌شود.
    +کنسرت زندوکیلی نیز با اجرای قطعات آلبوم جدیدش، اوایل دی‌ماه در تهران برگزار خواهد شد

    نخستین قطعه از این آلبوم به نام «بی‌تابانه» را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • علی زندوکیلی

    علی زندوکیلی

    آلبوم جدید «علی زندوکیلی» خواننده جوان موسیقی ایران، با عنوان «رویای بی‌تکرار» اواخر آذرماه منتشر و راهی بازار موسیقی کشور می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محمود شبیری درباره این اثر چنین توضیح داد: «دومین آلبوم رسمی علی زندوکیلی که به نوعی نخستین تجربه مستقل او است، «رویای بی‌تکرار» نام دارد و تا آخرین روزهای آذرماه روانه بازار خواهد شد.»

    مدیر برنامه‌های این خواننده ادامه داد: «همه تلاش ما برای انتشار درخور شأن این آلبوم است. برنامه‌ریزی‌های زیادی نیز برای انتشار این اثر انجام شده است و در تلاشیم آلبوم با بهترین کیفیت روانه بازار موسیقی کشور شود.»

    علی زندوکیلی – خواننده – پیش از این در نخستین اظهار نظر درباره آلبوم جدیدش گفته بود: «شش ملودی در آلبوم جدید را خودم ساخته‌ام و با دوستانی مانند علیرضا افکاری همکاری کرده‌ام. آماده‌ام که برای اولین‌بار مردم را با شخصیت مستقل هنری علی زندوکیلی آشنا کنم و در این مسیر همه تلاشم این بوده که از تجربیات گذشته درس بگیرم و بتوانم بهترین‌ها را برای دوستداران موسیقی تدارک ببینم. هرگز قرار نیست در بازار موسیقی با کسی رقابت کنم و همه تلاشم تولید آثاری در بهترین حالت ممکن برای مخاطبان موسیقی است.»

    شایان ذکر است که کنسرت زندوکیلی نیز با اجرای قطعات آلبوم جدیدش، اوایل دی‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

    نخستین قطعه از این آلبوم به نام «بی‌تابانه» را با ملودی «محمد زندوکیلی»، شعری از «فراز حلمی» و تنظیم «یاشار یاری» با اجازه صاحب اثر و برای معرفی بیشتر این آلبوم موسیقی، در ادامه از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین می‌توانید بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «بی‌تابانه»

    «بی‌تابانه» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=126283
       
    برچسب ها علی زندوکیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *