×
×

اجرای «پردگیان باغ سکوت» در دیارخلیج فارس

  • کد نوشته: 125967
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • کیهان کلهر نوازنده بین المللی موسیقی ایرانی در ادامه برگزاری تور کنسرت های «پردگیان باغ سکوت» روز شنبه ۲۷ آذر ماه در بندرعباس کنسرتی را برگزار می کند. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت موسیقایی که در ادامه برگزاری تور کنسرت های «پردگیان باغ سکوت» برگزاری می شود ، کیهان […]

    اجرای «پردگیان باغ سکوت» در دیارخلیج فارس
  • کیهان کلهر

    کیهان کلهر

    کیهان کلهر نوازنده بین المللی موسیقی ایرانی در ادامه برگزاری تور کنسرت های «پردگیان باغ سکوت» روز شنبه ۲۷ آذر ماه در بندرعباس کنسرتی را برگزار می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت موسیقایی که در ادامه برگزاری تور کنسرت های «پردگیان باغ سکوت» برگزاری می شود ، کیهان کلهر نوازنده بین المللی کمانچه به همراه نوید افقه نوازنده تمبک، علی بهرامی فرد نوازنده سنتور، هادی آذرپیرا نوازنده تار قطعاتی را برای مخاطبان بندرعباسی اجرا می کنند.

    این کنسرت که تاکنون در شهرهای شیراز و تهران با استقابل قابل توجه مخاطبان مواجه شده ، روز شنبه ۲۷ آذر ماه همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به مدیریت افشین معصومی و موسسه «هنرمندان خاک جنوب» در تالار شهید آوینی شهر بندرعباس آغاز می شود، ضمن اینکه بلیت فروشی این برنامه نیز از روز شنبه ۱۳ ماه روی سایت www.mousika.ir امکان پذیر خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=125967
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *