×
×

توسط پخش دنیاى هنر و در دو بسته‌بندی متفاوت شامل نسخه‌های صوتی و تصویری

  • کد نوشته: 125367
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «آنپلاگد» از «سیروان خسروی» خواننده ی موسیقی پاپ کشورمان، منتشر و در دسترس هواداران و دوستدارانش قرار گرفت.
    +آلبوم «آنپلاگد» خسروی در دو بسته‌بندی متفاوت عرضه شده و این خواننده امیدوار است که انتشار این اثر با کیفیت متفاوت، منجر به کاسته شدن طراحی‌ها و بسته‌بندی‌های بی‌کیفیت در موسیقی کشور شود

    توسط پخش دنیاى هنر  و در دو بسته‌بندی متفاوت شامل نسخه‌های صوتی و تصویری
  • sirvan-khosravi-unpluggedآلبوم «آنپلاگد» از «سیروان خسروی» خواننده ی موسیقی پاپ کشورمان، منتشر و در دسترس هواداران و دوستدارانش قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم که مجموعه ی تصویری از کنسرت «آنپلاگد» این خواننده می باشد، مربوط به اجراییست که برای اولین بار در سال گذشته برگزار شده بود.

    آلبوم «آنپلاگد»، در قالب دو لوح صوتی و یک دی‌وی‌دی تصویری است که در نسخه صوتی، اجرای زنده قطعات «یه روزی میای»، «خاطرات تو»، «دوست دارم زندگی رو»، «بازم بتاب»، «عاشقتم» و «کجایی تو» کنسرت فوق قرار گرفته و در نسخه تصویری نیز فیلمی از این کنسرت و ویدئوکلیپ‌های منتشر شده از سیروان همراه با پشت صحنه گنجانده شده است. علاوه بر این، در پکیج این آلبوم یک دفترچه از عکس‌های کنسرت آنپلاگد نیز ضمیمه شده است.

    آلبوم «آنپلاگد» خسروی در دو بسته‌بندی متفاوت عرضه شده و این خواننده امیدوار است که انتشار این اثر با کیفیت متفاوت، منجر به کاسته شدن طراحی‌ها و بسته‌بندی‌های بی‌کیفیت در موسیقی کشور شود. ناگفته نماند کارگردان این آلبوم «مجید فرهبد» و تدوینگر آن «مهدی فرهبد» بوده اند. «احسان حاجیان» مدیریت تولید و طراحی جلد اثر نیز بر عهده «علی قاضی‌زاده» بوده است.

    «آنپلاگد» چهارمین آلبوم سیروان است و توسط پخش «دنیای هنر» به بازار موسیقی به صورت گسترده عرضه شده است. پیش از این آلبوم‌های تو خیال کردی بری (۱۳۸۴)، ساعت ۹ (۱۳۸۸) و جاده رویاها (۱۳۹۱)، از این خواننده روانه ی بازار موسیقی شده است. خسروی تولید آلبومی جدید را نیز در دست دارد که جزئیات آن متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

    شایان ذکر است که اولین کنسرت آنپلاگد «سیروان» در تاریخ ۲۸ شهریورماه سال گذشته به مدیریت «احسان حاجیان» و با حمایت اسپری «اکس» در برج آزادی تهران برگزار شد. در این کنسرت که تنظیم قطعات آن بر عهده ی «کاوه یغمایی» خواننده ی موسیقی راک بوده است، «سیروان» قطعاتی از آلبوم‌های «ساعت ۹»، «جاده رویاها» و منتخبی از دیگر قطعاتش را تقدیم مخاطبان کرده بود.

    +دانلود تیزر تصویری این آلبوم

    https://musiceiranian.ir/?p=125367
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *