×
×

فریاد سوخته» و «قصه کربلا» در دسترس قرار گرفت

  • کد نوشته: 123207
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • آلبوم‌های موسیقی «فریاد سوخته» و «قصه کربلا» به صورت مجازی برای نخستین بار در دسترس کاربران قرار گرفت. این دو اثر از تولیدات سال‌های گذشته مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی بودند که تا کنون در قالب مجازی امکان نشر نیافته بودند و به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و برای معرفی هرچه […]

    فریاد سوخته» و «قصه کربلا» در دسترس قرار گرفت
  • آلبوم‌های موسیقی «فریاد سوخته» و «قصه کربلا» به صورت مجازی برای نخستین بار در دسترس کاربران قرار گرفت.

    این دو اثر از تولیدات سال‌های گذشته مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی بودند که تا کنون در قالب مجازی امکان نشر نیافته بودند و به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و برای معرفی هرچه بهتر، این دو اثر در فضای مجازی منتشر شدند.

    آلبوم «فریاد سوخته» شامل ۱۰ قطعه با اشعاری از عمان سامانی، یغما جندقی، علی انسانی، محمدسعید میرزایی و اکبر ناظمی‌ست. این آلبوم با صدای مسعود کهریزی و تنظیم شهرام مظلومی شامل بازسازی نغمه‌های عاشورایی ۵۰ سال اخیر است و ترکیبی از آهنگ‌های قدیم و جدید عاشورایی.

    یکی دیگر از تولیدات مرکز موسیقی در زمینه آثار عاشورایی آلبوم «قصه کربلا» است که با صدای قاسم مطهری و آهنگسازی و تنظیم امید سیاره روانه بازار موسیقی شده است. آلبوم شامل ۹ قطعه به زبان‌های ترکی فارسی‌ست. این اثر موسیقیایی به شکل ارکسترال تنظیم شده است.

    گفتنی‌ست این آلبوم‌‌ها به صورت مجازی در دسترس علاقمندان به موسیقی عاشورایی قرار گرفته و مخاطبان می‌توانند برای تهیه این آلبوم‌ها و سایر تولیدات عاشورایی مرکز موسیقی حوزه هنری به سایت www.musicenter.ir مراجعه کنند.

    مرکز موسیقی حوزه هنری تا کنون بالغ بر ۲۰ عنوان اثر عاشورایی عرضه کرده است که از این میان می‌توان به آلبوم‌های «خاتون»، «از نیستان»، «خونین‌دلان»، و … اشاره کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=123207
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *