×
×

چهارشنبه ۷ مهر

  • کد نوشته: 122407
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام مهر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • گروه موسیقی «ملکی ها» در اولین کنسرت رسمی خود که به صورت آنلاین برگزار شد، قطعاتی منتخب از موسیقی منطقه لرستان را برای مخاطبان حقیقی و مجازی اجرا کرد. گروه موسیقی «ملکی ها» در اولین کنسرت رسمی خود که در تالار اندیشه حوزه هنری به صورت آنلاین برگزار شد، قطعاتی منتخب از موسیقی منطقه لرستان […]

    چهارشنبه ۷ مهر
  • ۲۲۲۷۲۱۰گروه موسیقی «ملکی ها» در اولین کنسرت رسمی خود که به صورت آنلاین برگزار شد، قطعاتی منتخب از موسیقی منطقه لرستان را برای مخاطبان حقیقی و مجازی اجرا کرد.

    گروه موسیقی «ملکی ها» در اولین کنسرت رسمی خود که در تالار اندیشه حوزه هنری به صورت آنلاین برگزار شد، قطعاتی منتخب از موسیقی منطقه لرستان را برای مخاطبان حقیقی و مجازی اجرا کرد.

    «سیل مس» آهنگ از علیرضا حسین‌خانی با تنظیم مسعود ملکی، «یار سفر کرده» با آهنگی از سعید ملکی، «شو شمکی» با مقدمه‌ای از اردشیر کامکار و آهنگی از سعید ملکی، ساز و آواز با همراهی کمانچه، «تش عشق» با آهنگی از مسعود ملکی، «بنیره» آهنگساز اردشیر کامکار، «بزم دوسی» آهنگساز مسعود ملکی، دونوازی عود و نی، «راز نوشیا» با تنظیمی از اردشیر کامکار، «بارون بهاری» آهنگساز سعید مکلی، چهار مضراب و آواز تنظیم مسعود ملکی، «هوای لرسو» آهنگساز مسعود ملکی،‌ «بارو بارو» تنظیم مسعود ملکی، «کت و گلونی» تنظیم مسعود ملکی از جمله قطعه هایی بود که در این کنسرت به علاقه مندان ارائه شد.

    همزمان با برگزاری این کنسرت که توسط موسسه «فروغ فلق» و سامانه «حام» برگزار می شد نمایشگاهی از سازهای ساخته شده توسط برادران ملکی نیز در تالار اندیشه به علاقه مندان ارائه شد.

    قباد ملکی کمانچه، مسعود ملکی عود، سعید ملکی تار، حمید ملکی سنتور، وحید ملکی سنتور، مجید ملکی تمبک و رامین ملکی دف و دهل؛ اعضای اصلی گروه «ملکی‌ها» بودند. خواننده‌ این گروه نیز در کنسرتِ چهارشنبه ۷ مهر، رادمهر علیپور بود. همچنین کاووش سهرابیان نی، اشکان مرادی کمانچه، ساسان بازگیر تاررود(سازی ساخته ملکی‌ها) نوازندگان مهمان گروه بودند.

    گروه «ملکی‌ها» از سال ۱۳۸۷ شکل گرفت و نخستین آلبوم خود را با نام «هوای لُرسو» (یاد لرستان) با صدای حشمت رجب‌زاده و دومین آلبومشان با نام «یاد پدر» با صدای رادمهر علیپور در اوایل سال ۱۳۹۵ منتشر شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=122407
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *