×
×

به سرپرستی «خشایار پارسا» و خوانندگی «محبعلی بخشی»

  • کد نوشته: 121902
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۴ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «همنوازان فاخته» طی تاریخ ۲ مهر ماه ۱۳۹۵ در نوشهر به روی صحنه رفتند و به شیوه دوره رادیویی ایران یا عصر ویلن به اجرا موسیقی پرداختند.
    +در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: احسان نیکفرجام) از این اجرا را مشاهده نمایید

    به سرپرستی «خشایار پارسا» و خوانندگی «محبعلی بخشی»
  • گروه موسیقی «همنوازان فاخته»

    گروه موسیقی «همنوازان فاخته»

    گروه موسیقی «همنوازان فاخته» طی تاریخ ۲ مهر ماه ۱۳۹۵ در نوشهر به روی صحنه رفتند و به شیوه دوره رادیویی ایران یا عصر ویلن به اجرا موسیقی پرداختند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه «همنوازان فاخته» به سرپرستی «خشایار پارسا» و خوانندگی «محبعلی بخشی» با حمایت آموزشگاه موسیقی ترنم نوشهر و ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در تاریخ ۲ مهر ماه سال جاری در نوشهر به روی صحنه رفت. این گروه در کنسرت های مختلف خود به ژانر های مختلف موسیقی ایران پرداخته اند و در این اجرا با توجه به توانایی های خواننده این گروه «محبعلی بخشی» که به موسیقی کلاسیک غرب تسلط دارد، قطعاتی با سبک موسیقی دوره رادیویی ایران را که مشهور به عصر ویلن میباشد اجرا کردند.

    شایان ذکر است که در انتهای برنامه، گروه همنوازان فاخته قطعه «سپیده» ساخته مرحوم «محمد رضا لطفی» را بر روی شعر ه.ا.سایه که در سال ۱۳۵۸ توسط «محمدرضا شجریان» و گروه «شیدا» اجرا شده بود را به عنوان هدیه تولد و آرزوی سلامتی استاد شجریان تقدیم وی کردند.

    هدایت کلاری (نوازنده بم تار و سه تار)، مهدی شیخ (نوازنده تار)، آرمان حیدریان (نوازنده کمانچه)، هامون بهرامی مقدم، (نوازنده سنتور)، حسین گازر (نوازنده تنبک)، علیرضا رسولی (نوازنده کمانچه آلتو)، محبعلی بخشی (خواننده) و خشایار پارسا (سرپرست و نوازنده سنتور) در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: احسان نیکفرجام) از این اجرا  را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید.)

    https://musiceiranian.ir/?p=121902
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *