×
×

سوم مهرماه

  • کد نوشته: 121618
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • در چهاردهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که سوم مهرماه برگزار می‌شود، یک خواننده ایرانی – یاشار احمدی – به اجرای برنامه می‌پردازد. به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در جدیدترین برنامه «اتفاق ترانه» رسیتال پیانو و آواز یاشار احمدی برگزار خواهد شد. او آموختن آواز را از سال ۱۳۸۴ نزد استاد رشید […]

    سوم مهرماه
  • ۵۷۳۵۴۸۵۱در چهاردهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که سوم مهرماه برگزار می‌شود، یک خواننده ایرانی – یاشار احمدی – به اجرای برنامه می‌پردازد.

    به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در جدیدترین برنامه «اتفاق ترانه» رسیتال پیانو و آواز یاشار احمدی برگزار خواهد شد. او آموختن آواز را از سال ۱۳۸۴ نزد استاد رشید وطن‌دوست آغاز کرد و با هاسمیک کاراپتیان ادامه داد. سپس در کنسرواتوار دولتی استانبول پذیرفته شد و در مقطع فوق لیسانس آواز کلاسیک تحصیل کرد.

    وی در اجراهای دانشجویی اپراهای «elisir d’amore» (اثر دونیزتتی) و «la traviata» (اثر جوزپه وردی) و «فلوت سحر آمیز» موتزارت روی صحنه رفته و در تالار وحدت تهران به‌عنوان سولیست تنور اپرای «جانی اسکیکی» (اثر پوچینی) و تئاتر موزیکال «بانوی زیبای من» حضور داشته است.

    در این اجرا، داریوش نخشبی و حسین ترکاشوند به‌عنوان پیانست حاضرند و به اجرای قطعات خاطره‌انگیز ایرانی خواهند پرداخت.

    چهاردهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، سوم مهرماه ساعت ۱۸ در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=121618
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *