×
×

با صدای «جهانگیر افشین»

  • کد نوشته: 121248
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۹ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «فریاد غمگین» مجموعه ای از قطعات دهه ی ۴۰ و ۵۰ با صدای «جهانگیر افشین» (خواننده ی موسیقی پاپ) و به تهیه کنندگی «محمد ملکان سرشت» منتشر شد.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «فریاد غمگین» را در ادامه ببینید

    با صدای «جهانگیر افشین»
  • آلبوم موسیقی «فریاد غمگین»

    آلبوم موسیقی «فریاد غمگین»

    آلبوم موسیقی «فریاد غمگین» مجموعه ای از قطعات دهه ی ۴۰ و ۵۰ با صدای «جهانگیر افشین» (خواننده ی موسیقی پاپ) و به تهیه کنندگی «محمد ملکان سرشت» منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «فریاد غمگین» آلبومیست در ژانر موسیقی پاپِ آن دوران، شامل ۲ قطعه ی بی کلام و ۹ قطعه ی با کلام با عناوین «تردید»، «خاکستر»، «الهه محبت»، «بی کرانه»، «فریاد غمگین»، «سکوت»، «صدام کنی»، «نامهربون»، «اون تو بودی»، «فریاد غمگین» (بی کلام) و «خاکستر» (بی کلام) که از آثار دوران جوانی «جهانگیر افشین» گلچین شده اند. زنده یاد «محمود قراملکی»، «داوود اردلان»، «آذر صراف پور» و «فرشید قاسمی» آهنگسازان ملودی های این آلبوم بوده اند به استثنای قطعه ی«سکوت» که از ساخته های این خواننده است. این مجموعه بر سروده هایی از «سعید دبیری»،«محمود قراملکی»، «بیژن سمندر»، «مسعود محمودی»، «پرویز صبری»، و «اصغر وافدی» ملودی پردازی شده است.

    زنده یاد «مجتبی میرزاده» آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده سرشناس ویولن، چهار قطعه از آلبوم را تنظیم کرده و «مارسل استپانیان»، «داوود اردلان»، «سیمون آوانسیان»، «فرشید قاسمی» وزنده یاد «آندرانیک آساطوریان» تنظیم قطعات دیگر را بر عهده داشته اند.

    «جهانگیر افشین» از خوانندگان قدیمی موسیقی پاپ ایران است که بجز خوانندگی، در دهه های ۴۰ و ۵۰ در رادیو آهنگسازی نیز کرده است. وی همچنین سال های متوالی در عرصه مطبوعات و ورزش ایران فعالیت داشته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «فریاد غمگین» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «فریاد غمگین» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «فریاد غمگین» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=121248
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *