×
×

محمد بحرانی: بسیاری از لحظات «جناب خان» را مدیون تو ام

  • کد نوشته: 119117
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • عروسک گردان «جناب خان» ضمن تمجید از سرپرست گروه لیان، از او به عنوان موزیسین و پژوهشگری بی نظیر یاد کرد. به گزارش «موسیقی ما»، محمد بحرانی صداپیشه عروسک محبوب این روزهای تلویزیون «جناب خان»، در یادداشتی، ضمن تمجید از محسن شریفیان، بسیاری از لحظات جناب خان را مدیون این هنرمند بوشهری دانست. محمد بحرانی […]

    محمد بحرانی: بسیاری از لحظات «جناب خان» را مدیون تو ام
  • ۶۵۴۳۲۱عروسک گردان «جناب خان» ضمن تمجید از سرپرست گروه لیان، از او به عنوان موزیسین و پژوهشگری بی نظیر یاد کرد.

    به گزارش «موسیقی ما»، محمد بحرانی صداپیشه عروسک محبوب این روزهای تلویزیون «جناب خان»، در یادداشتی، ضمن تمجید از محسن شریفیان، بسیاری از لحظات جناب خان را مدیون این هنرمند بوشهری دانست.

    محمد بحرانی در متن این یادداشت که چند روز پس از برگزاری کنسرت لیان در تهران با حضور و خوانندگی «جناب خان»، سر و صداهای زیادی رادر فضای موسیقی باعث شد، برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است، نوشته: «محسن شریفیان، رفیق مهربان و کاربلد و هنرمندم که بسیاری از لحظه های جناب خان را مدیون اویم. ایستادن در کنارشان مایه ی افتخار من است. با افتخار به دوستیشان می بالم. زنده باشند در پناه خدای زنده.»

    بحرانی در ادامه نوشته: « محسن شریفیان موزیسین و پژوهشگر بوشهری و نوازنده ی بی نظیر ساز نی انبان است و خیلی وقت ها مشاوره های بسیار کاربردی ای در حوزه ی موسیقی نواحی و علی الخصوص نواهای جنوبی به بنده داده اند.از محسن صمیمانه و قلبا متشکرم.»

    کنسرت گروه «لیان» شامگاه ۲۷ و ۲۸ مرداد در تالار وحدت برگزار شد که دومین سانس این کنسرت با حضور عروسک محبوب «خندوانه» غافلگیری جالب توجهی برای حاضرین در این کنسرت بود. محسن شریفیان با معرفی «جناب خان» به عنوان خواننده مهمان و غافلگیری کنسرتش به حاضرین در سالن، نقش این عروسک محبوب در معرفی موسیقی بومی و محلی ایران به مخاطبان نسل جدید را نقشی غیر قابل انکار و ویژه لقب داد و گفت: «از تو ممنونیم جناب خان که در معرفی و شناساندن موسیقی محلی و بومی به مخاطبان نسل جدید موسیقی، سبک خودت توانستی این سبک را بهتر و بیشتر در جامعه جا بیندازی.»

    https://musiceiranian.ir/?p=119117
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *