×
×

به دنبال اعتراض فرزندان این هنرمند

  • کد نوشته: 119116
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • روز گذشته شهرداری بندرعباس از تندیس ناصر عبدالهی خواننده‌ی ماندگار جنوب رونمایی کرد، تندیسی که از همان ابتدا با حواشی و انتقادات فراوانی همراه شد. این تندیس که شباهت چندانی به این هنرمند ندارد، با اعتراضات هنرمندان و علاقه‌مندان به وی همراه شد و در ادامه عمران طاهری از خواننده‌های جنوبی و نوید عبدالهی فرزند […]

    به دنبال اعتراض فرزندان این هنرمند
  • b5c927b0f77a27b81fd38b65df5f2fbf_Lروز گذشته شهرداری بندرعباس از تندیس ناصر عبدالهی خواننده‌ی ماندگار جنوب رونمایی کرد، تندیسی که از همان ابتدا با حواشی و انتقادات فراوانی همراه شد.

    این تندیس که شباهت چندانی به این هنرمند ندارد، با اعتراضات هنرمندان و علاقه‌مندان به وی همراه شد و در ادامه عمران طاهری از خواننده‌های جنوبی و نوید عبدالهی فرزند زنده‌یاد عبدالهی هرکدام در صفحات خود به آن واکنش نشان دادند. نوید عبدالهی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : «آیا این تندیس چهره ناصر عبداللهی است!؟ سلام و عرض خسته نباشید خدمت مسئولین شهر بندرعباس الخصوص شهرداری محترم . جا داره تشکر بکنم بخاطر ساخت تندیس فردی ناشناس بمناسبت هفته دولت!»

    گفتنی است به نظر می‌رسد پس از این اعتراضات مسولان شهرداری بندرعباس به فکر جایگزینی آن افتادند، چرا که صفحه هواداران ناصر عبدالهی به قول مسولان شهرداری بندرعباس نوشته است که قرار است تا ده روز دیگر تندیس تازه‌ای جایگزین این تندیس شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=119116
       
    برچسب ها ناصر عبدالهی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *