×
×

با داوری اهورا ایمان، امید حاجیلی و مهرداد نصرتی

  • کد نوشته: 118546
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۵ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • چهارمین برنامه هزارصدا از سری جدید بخش پاپ در روز سه شنبه ۲ شهریور با اجرای آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
    +گزارش تصویری این مراسم را در ادامه ببینید

    با داوری اهورا ایمان، امید حاجیلی  و مهرداد نصرتی
  • photo_2016-08-24_12-31-23سپیده ثابتی: چهارمین برنامه هزارصدا از سری جدید بخش پاپ در روز سه شنبه ۲ شهریور با اجرای آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کارشناسان این برنامه اهورا ایمان در بخش ترانه، امید حاجیلی در بخش خوانندگی، مهرداد نصرتی در بخش آهنگسازی به عنوان داور و همچنین بابک قادری به عنوان خواننده مهمان حضور داشتند.

    در این برنامه هفت خواننده پاپ شرکت کردند که در نهایت یک نفر به مرحله ی بعدی راه پیدا کرد. همچنین در ابتدای اجرای شرکت کنندگان ابتدا فیلم معرفی و سوابق خواننده نشان داده شد.

    در این برنامه تمامی گزینه های خوانندگی از جمله نوع پوشش و نحوه ی اجرا و ارتباط با مردم مورد داوری قرار میگرند که همایون ابراهیمی، ابراهیم احمدی، رضا احمدی، مهران موسوی، امیرعباسی، سعید بهرامی و ایلیا الهی یار افراد شرکت کننده در این برنامه بودند که به اجرا پرداختند.

    از نکات جالب توجه مراسم این بود که خواننده نوجوان ماهان میرنصیری آهنگی از استاد همایون خرم (دیدم تو خواب وقت سحر) را اجرا کرد که با تشویق داوران و افراد حاضر در برنامه رو به رو شد. حاجیلی در مورد لباس ماهان میرنصیری سوال کرد، وی گفت مادرش طراحی کرده است و نوع اجرا و حرکات هم توسط مادرش صورت گرفته است.

    خواننده مهمان برنامه بابک قادری ضمن اجرای چندقطعه از آثار خود به معرفی آلبومش به نام «حرفی برای نگفتن» پرداخت. همچنین اهورا ایمان با نوازندگی پیانو وحید مهراد به اجرا پرداختند و شعری با گویش کرمانی که سروده بودند را اجرا کردند.

    در پایان اجرا، حاجیلی گفت: «اهورا ایمان یکی از معدود ترانه سراهایی هستن که کار خوانندگی را هم خیلی خوب انجام میدهند و از همین جا من برای حضور در کنسرت شهریور از ایشان دعوت میکنم.»

    در انتها حاجیلی یکی دو بند از یک قطعه خود را اجرا کردند که مردم همراهی کردند و در پایان کارشناسان پس از مشورت نهایی رای خود را توسط حاجیلی اعلام کردند:

    نفر اول: رضا احمدی ، دوم: امیر عباسی و سوم: همایون ابراهیمی.

    بنابر اعلام آرش نصیری برنامه ی هزارصدای سنتی چهارشنبه ۱۰ شهریور برگزار میشود.

    در ادامه می توانید عکسهای یعقوب کهربایی و سپیده دژکام از این مراسم را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=118546
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *