×
×

چهارم شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 118356
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • رادیو فرهنگ پنجشنبه، چهارم شهریور ماه سال جاری، ساعت ۱۴:۳۰ در برنامه «نیستان» میزبان «محمد بحرانی» صداپیشه عروسک «جناب خان» خواهد بود تا با وی درباره نقش غیرقابل انکار «جناب خان» در معرفی موسیقی و لهجه های ایرانی گفتگو کند.

    +بخش مستندی از پشت صحنه کنسرت لیان و گفتگو با بابک شهرکی (نوازنده ویلن و آهنگساز) و شبنم مقدمی (بازیگر) از دیگر بخش های این برنامه است

    چهارم شهریور ماه سال جاری
  • shرادیو فرهنگ پنجشنبه، چهارم شهریور ماه سال جاری، ساعت ۱۴:۳۰ در برنامه «نیستان» میزبان «محمد بحرانی» صداپیشه عروسک «جناب خان» خواهد بود تا با وی درباره نقش غیرقابل انکار «جناب خان» در معرفی موسیقی و لهجه های ایرانی گفتگو کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، جناب خان برای اولین بار در یک کنسرت جدی موسیقیایی و اجرای زنده گروه لیان در تالار وحدت حضور یافت. به همین بهانه، «ندا رادمهر» (گزارشگر برنامه نیستان) با «محمد بحرانی»، صداپیشه عروسک جناب خان درباره موسیقی جنوبی و نقش جناب خان در معرفی و شناساندن موسیقی و لهجه‌های سراسر ایران به نسل جدید گفتگو کرد.

    بخش مستندی از پشت صحنه کنسرت لیان و گفتگو با بابک شهرکی (نوازنده ویلن و آهنگساز) و شبنم مقدمی (بازیگر) از دیگر بخش های این برنامه است.

    برنامه موسیقی نیستان را هر روز از رادیو فرهنگ ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی وحید رستگاری و با اجرای فاطمه رکنی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ بشنوید.

    https://musiceiranian.ir/?p=118356
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *