×
×

هزار صدای شهریور ماه، استثنائا سه‌شنبه برگزار می‌شود!

  • کد نوشته: 118114
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoعصر روز دوم شهریور ماه سال جاری، چهارمین برنامه از سری جدید «هزارصدای پاپ»، استثنائاَ در روز سه‌شنبه برگزار می‌ گردد و «مهرداد نصرتی» به عنوان داور بخش آهنگسازی، «امید حاجیلی» داور بخش خوانندگی و «نیلوفر لاری‌پور» به عنوان کارشناس و داور بخش ترانه و کلام، آثار خوانندگان و آهنگسازان شرکت‌کننده در برنامه را بررسی و نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.
    +حجت اشرف زاده» با همراهی پیانوی «پیمان اکبرزاده» به عنوان خواننده مهمان در برنامه پیش به اجرا پرداخته بودند که در ادامه می توانید اجرای این خواننده و آهنگساز را به صورت آنلاین مشاهده نمایید

    هزار صدای شهریور ماه، استثنائا سه‌شنبه برگزار می‌شود!
  • برنامه هزار صدا

    برنامه هزار صدا

    عصر روز دوم شهریور ماه سال جاری، چهارمین برنامه از سری جدید «هزارصدای پاپ»، استثنائاَ در روز سه‌شنبه دوم شهریور ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌ گردد و «مهرداد نصرتی» به عنوان داور بخش آهنگسازی، «امید حاجیلی» داور بخش خوانندگی و «نیلوفر لاری‌پور» به عنوان کارشناس و داور بخش ترانه و کلام، آثار خوانندگان و آهنگسازان شرکت‌کننده در برنامه را بررسی و نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه هشت خواننده آثار خود را اجرا خواهند کرد و در پایان نفرات اول تا سوم انتخاب خواهند شد اما تنها نفر اول به فینال این مجموعه راه خواهد یافت.

    همچنین در انتهای این برنامه، «اهورا ایمان»، ترانه‌سرای شناخته شده‌ای که آثار هیت بسیاری با خوانندگان طراز اول دهه هشتاد و نود دارد و یکی دو سالی به خوانندگی و آهنگسازی پرداخته و توجه همگان را به صدایش جلب کرده است، به عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد. یکی دیگر از برنامه‌های جنبی «هزار صدا» معرفی آلبوم «حرفی برای نگفتن» از «بابک قادری» ا‌ست. قادری پیش از این و در سال‌های گذشته در برنامه هزارصدا اجرا داشته است.

    بنابراعلام آرش نصیری، سری جدید «هزارصدای سنتی» در تاریخ چهارشنبه، ۱۰ شهریور ماه سال جاری، برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است که «هزارصدا» برنامه‌ای با هدف معرفی چهره‌های مستعد و خوش‌آتیه موسیقی‌ست که هر ماه دو بار و در دو سبک «موسیقی کلاسیک ایرانی» و «موسیقی پاپ» برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری روزنامه‌نگار باسابقه موسیقی‌ست. در برنامه قبلی هزارصدا در بخش پاپ که در بیست و پنج تیرماه برگزار شده بود و «بهروز صفاریان»، «روزبه نعمت اللهی»، «افشین مقدم» و «فرشاد حسامی» داوری آن را به عهده داشتند، «حجت اشرف زاده» با همراهی پیانوی «پیمان اکبرزاده» به عنوان خواننده مهمان به اجرا پرداخته بودند که در ادامه می توانید اجرای این خواننده و آهنگساز را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=118114
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *