×
×

کنسرت آنسامبل «نوای صلح» برگزار می شود

  • کد نوشته: 117994
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • آنسامبل «نوای صلح» که قرار است سوم شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا شود، به کمپین حمایت از آثار تاریخی تیمره پیوست. سنگ‌نگاره‌های تیمره نخستین آثار باقی‌مانده از اعماق تاریخ بشر هستند و سرزمین‌های کمی در جهان این آثار شگفت‌انگیز را در خود دارند. ایران یکی از غنی‌ترین ساختارهای هنر سنگ‌نگاری یا Rockart را دارد. سرزمین […]

    کنسرت آنسامبل «نوای صلح»  برگزار می شود
  • ۵۷۳۳۳۴۳۷آنسامبل «نوای صلح» که قرار است سوم شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا شود، به کمپین حمایت از آثار تاریخی تیمره پیوست.

    سنگ‌نگاره‌های تیمره نخستین آثار باقی‌مانده از اعماق تاریخ بشر هستند و سرزمین‌های کمی در جهان این آثار شگفت‌انگیز را در خود دارند. ایران یکی از غنی‌ترین ساختارهای هنر سنگ‌نگاری یا Rockart را دارد.

    سرزمین تیمره نیز در قلب فلات ایران در نزدیکی شهر خمین قرار گرفته و محوطه‌های ۳۱گانه‌ی تیمره، بیش از ۲۱ هزار سنگ‌نگاره باستانی را که قدمت برخی از آن‌ها به بیش از ۴۰هزار سال می‌رسد، مانند گوهری ارزشمند در خود جا داده است. این آثار تاریخی در استان مرکزی و منطقه‌ای بین گلپایگان و خمین قرار دارند.

    آنسامبل «نوای صلح» با حمایت از کمپین نجات آثار تاریخی تیمره، نخستین فعالیت مسؤولیت‌پذیری اجتماعی خود را به جامعه فرهنگی و هنری عرضه می‌کند.

    این کمپین توسط یک برند ایرانی تولید پوشاک که از سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرده، طراحی و راه‌اندازی شده و تا کنون مخاطبانی به‌عنوان حامی به این کمپین پیوسته‌اند.

    علاقمندان برای پیوستن به این کمپین یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://saveteymare.com مراجعه کنند.

    این گروه موسیقی پیش از این نیز با توجه به نشان دادن نقش پوشاک ایرانی در کنسرت‌ها، حمایت خود را از پوشاک و تولیدات ملی اعلام کرده و نوازندگان آن نیز در روز اجرا، لباس‌هایی با طراحی و دوخت ایرانی بر تن خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=117994
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *