×
×

تجدید خاطره با طعم تکنیک

  • کد نوشته: 116391
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «نغمه بهار» در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود تلاش دارد تا منتخبی از قطعات موسیقی ایرانی را با ترکیبی از تکنیک و حفظ اصالت ها به مخاطبان ارائه دهد. حسن روح افزا سرپرست گروه موسیقی «نغمه بهار» در آستانه تازه ترین کنسرت این گروه در فرهنگسرای نیاوران بیان کرد: آنچه در این کنسرت […]

    تجدید خاطره با طعم تکنیک
  • ۲۱۶۴۶۲۸گروه موسیقی «نغمه بهار» در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود تلاش دارد تا منتخبی از قطعات موسیقی ایرانی را با ترکیبی از تکنیک و حفظ اصالت ها به مخاطبان ارائه دهد.

    حسن روح افزا سرپرست گروه موسیقی «نغمه بهار» در آستانه تازه ترین کنسرت این گروه در فرهنگسرای نیاوران بیان کرد: آنچه در این کنسرت برای علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه خواهد شد استفاده از ملودی ها و ایده های قدیمی موسیقی ایرانی با نگاه جدیدی است که می تواند برای مخاطبان فضای جذابی را ایجاد کند. این موسیقی ها ترکیبی از چند ملودی قدیمی از هنرمندان منتخب موسیقی ایرانی و آثار گروه است که تلاش شده در یک فضای به روز شده به مخاطبان علاقه مند موسیقی ایرانی ارائه شود.

    وی افزود: آنچه در این کنسرت برای ما هم مهم است توجه به تکنیک و اجرای قطعاتی است که اجرای آنها کمی دشوارتر از قطعات معمول حوزه موسیقی ایرانی است، ما سعی خود را انجام داده ایم که ضمن توجه به ساختار تکنیکی قطعات و آشنا کردن مخاطب با این تکنیک ها فضایی را فراهم کنیم که آنها از کنسرت موسیقی ایرانی فرار نکنند. البته سلیقه امروز مخاطب موسیقی بر این قاعده استوار است که یا باید قطعات تکنیکی ناب و با کیفیت به او ارائه شود یا این قطعات به قدری خاطره انگیز و درست اجرا شود که او از آمدن به یک کنسرت خسته نشود، موضوعی که ما به در این کنسرت به سهم خود تلاش کردیم به آن دست پیدا کنیم.

    سرپرست گروه موسیقی «نغمه بهار» در معرفی گروه اجرایی کنسرت بیان کرد: حسین کرمی، روح الله فروزش و بنده ویولن، لیلا امینی، میلاد محمدی، حامد شوقی ویولن دوم، بنیامین قربانی ویولا، یوسف نکویی ویولن سل، امیراسکندانی سنتور، سعید اسماعیلی نی، جلال روح افزا عودف معصومه روح افزا، مرتضی بی ریا تار، سعید سنگسری تمبک و ضرب زورخانه، حاتم لایق سه تار، دف و سازهای کوبه ای، بهاره زرگر، محبوبه میرلطیفی، فاطمه عباسی و سهیلا بذرافشان هم خوان و همایون فروزش خواننده، اعضای گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

    کنسرت گروه «نغمه بهار» ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۸ مردادماه در تالار اصلی فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=116391
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *