×
×

موزیک ویدئوی «او تنها بود» را از سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 115517
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoموزیک ویدئوی «او تنها بود» با صدای «یوسف اسلام» که سرگذشت پسربچه‌ی آواره‌ی سوری را روایت می‌کند، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    موزیک ویدئوی «او تنها بود» را از سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • CATtموزیک ویدئوی «او تنها بود» با صدای «یوسف اسلام» که سرگذشت پسربچه‌ی آواره‌ی سوری را روایت می‌کند، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کت استیونس» خواننده پاپ راک بریتانیایی است که از اواخر دهه ۷۰ میلادی، مسلمان شده و نامش را از «کت استیونس» به یوسف اسلام تغییر داده است، او از اواخر دهه ۶۰ تاکنون نزدیک به ۶۰ میلیون آلبوم در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

    او ابتدا با دریافت یک قرآن از برادرش با اسلام آشنا شد و در سال ۱۹۷۷(یک سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران) به دین اسلام گرویدو اکنون نیز یکی از اعضای فعال انجمن مسلمانان بریتانیاست.

    این هنرمند پس از مسلمان شدن تمام دارایی‌اش را به حراج گذاشت و یک مدرسه‌ی اسلامی در حوالی لندن تاسیس کرد. تا ده سال صدایی از او شنیده نشد، تا اواخر ۱۹۸۰ که با حمایت از «حکم مرگ» (که آیت‌الله خمینی علیه سلمان رشدی به خاطر نوشتن کتاب آیات شیطانی صادر کرد) هوادارانش را مبهوت ساخت. در نتیجه‌ی آن بعضی از ایستگاه‌های راک/کلاسیک پخش آثارش را متوفق کردند. او در مورد ۱۱سپتامبر هم یک نامه علیه جرج بوش و آمریکا منتشر کرد.

    «یوسف اسلام» که تاکنون آلبوم‌های زیادی مانند «زندگی آخرین پیامبر»، «بازگشت به زمین» و «الف از آن الله است» را منتشر نموده، این بار نیز در مورد حوادث اخیر سوریه واکنش نشان داده و با انتشار کلیپی با عنوان «او تنها بود» به موضوع سرگذشت آوارگان سوری پرداخته است. او دراین ویدئو سرگذشت پسربچه‌ی آواره‌ی سوری را روایت می‌کند که به دلیل جنگی که توسط گروه‌های تکفیری در کشورش به وجود آمده، مجبور به مهاجرت از آنجا شده است.

    در ادامه می‌توانید موزیک ویدئوی «او تنها بود» را در به صورت آنلاین مشاهده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئوی «او تنها بود»

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=115517
       
    برچسب ها یوسف اسلام

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *