×
×

در تلاشم آلبوم هایی را طی یک سال آینده منتشر کنم

  • کد نوشته: 115513
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • کریستف رضاعی آهنگساز  گفت: در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی برای یک انیمیشن طولانی هستم. وی ادامه داد: این اثر پروژه ای بلند مدت است که فکر می کنم تا یک سال و نیم آینده ساخت آن زمان ببرد اما خیلی دوست دارم زمانم را صرف این کار کنم. رضاعی همچنین تصریح کرد: داستان این […]

    در تلاشم آلبوم هایی را طی یک سال آینده منتشر کنم
  • کریستف رضاعی

    کریستف رضاعی

    کریستف رضاعی آهنگساز  گفت: در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی برای یک انیمیشن طولانی هستم.

    وی ادامه داد: این اثر پروژه ای بلند مدت است که فکر می کنم تا یک سال و نیم آینده ساخت آن زمان ببرد اما خیلی دوست دارم زمانم را صرف این کار کنم.

    رضاعی همچنین تصریح کرد: داستان این انیمیشن در رابطه با موضوع ضحاک مار دوش در شاهنامه فردوسی است.

    این آهنگساز همچنین با اشاره به دیگر فعالیت های خود توضیح داد: در بخش دیگری از فعالیت هایم در مسیر تولید برای چند لوح فشرده دیگردر قالب آلبوم در نشر میم در تلاش هستم.

    آهنگساز موسیقی فیلم سینمایی “در دنیای تو ساعت چند است” همچنین اظهار کرد: نشر میم به انتشار کارهای خودم اختصاص دارد و درتلاش هستم تا کارهای قدیمی تر من و همچنین اثری مانند “ماهی و گربه” را کار کنم که به امید خدا سال آینده در قالب دو یا سه آلبوم در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

    آهنگساز موسیقی فیلم سینمایی “اژدها وارد می شود” در ادامه صحبت های خود گفت: در انیمیشن بلند مدتی که به آن اشاره کردم با کارگردانی جوان به نام اشکان رهگذر همکاری دارم.

    https://musiceiranian.ir/?p=115513
       
    برچسب ها کریستف رضاعی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *