×
×

معاون وزارت ارشاد:

  • کد نوشته: 107354
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون هنری وزیر ارشاد درباره استعفای علی رهبری – رهبر پیشین ارکستر سمفونیک تهران – گفت: ارکستر سمفونیک یک سازمان است و رفت‌وآمدها تأثیر لحظه‌ای بر آن دارند. علی مرادخانی – معاون هنری وزیر ارشاد – اظهار کرد: رفت‌وآمدها با توجه به شرایط خاص انجام می‌شوند، اما وظیفه ما این است که ارکستر را سرپا […]

    معاون وزارت ارشاد:
  • hamidreza dastjerdi-2-115معاون هنری وزیر ارشاد درباره استعفای علی رهبری – رهبر پیشین ارکستر سمفونیک تهران – گفت: ارکستر سمفونیک یک سازمان است و رفت‌وآمدها تأثیر لحظه‌ای بر آن دارند.

    علی مرادخانی – معاون هنری وزیر ارشاد – اظهار کرد: رفت‌وآمدها با توجه به شرایط خاص انجام می‌شوند، اما وظیفه ما این است که ارکستر را سرپا نگه داریم. هنرمند‌ان این‌طور هستند که گاهی اوج و گاهی پایین دارند؛ ولی بالاخره همه‌شان بازمی‌گردند و باز کار خواهند کرد. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاقات که بین خودشان پیش می‌آید، تأثیری بر کلیت ارکستر نگذارد. در حال حاضر برای ارکستر سمفونیک اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

    او درباره چند بازیگر که در مهمانی شبانه دستگیر شدند نیز با کنایه گفت: من بی‌گناهم؛ درباره آن‌ها باید فرد دیگری جواب دهد.

    وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌که بعد از مراجع قضایی، وزارت ارشاد چه برخوردی با بازیگران دستگیرشده خواهد کرد؟ تصریح کرد: ما باید بینیم این اتفاق‌ها چه تأثیری دارند. خیلی وقت‌ها نظر قاضی و دادگاه ممکن است همان دیدگاهی نباشد که به نظر مردم می‌رسد. نوع اتفاقی که افتاده و نوع موضع‌گیری‌ای که دستگاه قضایی می‌کند، تعیین‌کننده است.

    معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که برای ما مهم است که هنرمند از امکانات خود به‌خوبی استفاده کند، گفت: اگر خدشه‌ای بر این امکانات وارد شود، ممکن است بر عرصه هنر هم تأثیر بگذارد. طبیعی است که از سوی وزارت ارشاد هم به آن‌ها تذکر داده می‌شود تا به سمت اصلاح پیش بروند.

    او درباره حضورش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز اظهار کرد:‌ من آمده‌ام که برخی دوستان و ناشران را ببینم. به همین سبب طوری برنامه‌هایم را تنظیم کرده‌ام که آقای فرشچیان – مینیاتوریست پیشکسوت – را هم ببینم. در هر حال، کتاب هم به‌گونه‌ای است که وقتی آدم آن را می‌بیند، خوشش می‌آید و می‌خرد.

    مرادخانی همچنین اضافه کرد: امیدوارم یک روز کتاب خاطراتم منتشر شود. قطعا این خودش خیلی جالب خواهد شد و در آن کتاب می‌گویم که چه شده است و این‌ها چه کرده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=107354
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *