×
×

کیم یانگ جین: نوازنده‌های ایرانی از قدرت درونی فوق‌العاده‌ای در کارشان برخوردارند

  • کد نوشته: 106577
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • دومین تمرین مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کُره جنوبی، هیجان رهبر ارکستر کره را برانگیخت. کیم یانگ جین (رهبر ارکستر سازهای ملی کره جنوبی) که برای اولین‌بار برای اجرای کنسرت مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کره جنوبی در ایران حضور یافته است، در دومین تمرین مشترک این دو ارکستر، […]

    کیم یانگ جین: نوازنده‌های ایرانی از قدرت درونی فوق‌العاده‌ای در کارشان برخوردارند
  • ۱۴۵۵۸۶۷۹۱۳۲۷۰_Mehdi Ghasemi-14دومین تمرین مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کُره جنوبی، هیجان رهبر ارکستر کره را برانگیخت.

    کیم یانگ جین (رهبر ارکستر سازهای ملی کره جنوبی) که برای اولین‌بار برای اجرای کنسرت مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کره جنوبی در ایران حضور یافته است، در دومین تمرین مشترک این دو ارکستر، از همکاری نوازنده‌های دو کشور اظهار خرسندی کرد و گفت: نوازنده‌های ایرانی از قدرت درونی فوق‌العاده‌ای در کارشان برخوردارند و آن‌ها را در سطح بالایی می‌بینم.

    این رهبر کره‌ای ارکستر اظهار کرد: امیدوارم در آینده، اجراهای دیگری با نوازنده‌های ارکستر ایران برای معرفی فرهنگ مردم دو کشور داشته باشیم.

    این کنسرت همزمان با سفر پارک گئون‌هی (رئیس‌جمهور کره جنوبی) به ایران و در راستای تفاهم‌نامه‌ای مشترک با بنیاد رودکی و سفارت کره جنوبی در راستای همکاری‌های دوجانبه و توسعه‌ی دیپلماسی فرهنگی بین دو کشور، اردیبهشت‌ماه در سالن برج میلاد اجرا می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=106577
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *