×
×

جمعه ۲۷ فروردین

  • کد نوشته: 104884
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • همایون شجریان که این روزها مشغول برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرستان‌هاست، طی ۲ سانس در شهر کرمان روی صحنه می‌رود. همایون شجریان در این تور که با عنوان «هوای گریه» نامگذاری شده قطعاتی از ساخته‌های محمدجواد ضرابیان را که پیشتر در آلبوم«نسیم وصل» منتشر شده بود، برای مخاطبانش اجرا می‌کند. «نسیم وصل» اولین آلبوم مستقل […]

    جمعه ۲۷ فروردین
  • همایون شجریان

    همایون شجریان

    همایون شجریان که این روزها مشغول برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرستان‌هاست، طی ۲ سانس در شهر کرمان روی صحنه می‌رود.

    همایون شجریان در این تور که با عنوان «هوای گریه» نامگذاری شده قطعاتی از ساخته‌های محمدجواد ضرابیان را که پیشتر در آلبوم«نسیم وصل» منتشر شده بود، برای مخاطبانش اجرا می‌کند.

    «نسیم وصل» اولین آلبوم مستقل همایون شجریان در مقام خواننده است که سال ۱۳۸۲ با آهنگسازی محمدجواد ضرابیان راهی بازار شد و تا سال ها بعد بسیاری از مردم کشورمان همایون شجریان را با قطعات این آلبوم می‌شناختند.

    در این کنسرت قطعاتی چون«هوای گریه»، «خانه سودا»، «عشق از کجا»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»، «سکوت» و «نسیم وصل» به اجرا در خواهد آمد.

    همایون شجریان روز جمعه ۲۷ فروردین طی دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲ در سالن فجر امام شهر کرمان روی صحنه می‌رود. تور کنسرت‌های همایون شجریان با نام «هوای گریه» از ۲ ، ۳ و ۴ بهمن ماه در شهرستان بجنورد شروع شده و ۶ و ۷ بهمن نیز در شهرستان قوچان برگزار شده است. اجرای اردبیل و زنجان و سپس شهر رشت، سومین مرحله این تور محسوب می‌شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=104884
       
    برچسب ها همایون شجریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *