×
×

همکاری با اصفهانی و شهرداری در یک آلبوم

  • کد نوشته: 101436
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • فواد حجازی که بیشتر نام او را کنار علیرضا عصار و محمد اصفهانی شنیده ایم، دو هفته است که به ایران برگشته است و از همکاری با اصفهانی و شهرداری خبر داد. این آهنگساز با اعلام این خبر گفت: حدود ۵ ماه ایران نبودم و با آمدنم کارهای عقب افتاده ام را انجام دهم. وی […]

    همکاری با اصفهانی و شهرداری در یک آلبوم
  • فواد حجازی

    فواد حجازی

    فواد حجازی که بیشتر نام او را کنار علیرضا عصار و محمد اصفهانی شنیده ایم، دو هفته است که به ایران برگشته است و از همکاری با اصفهانی و شهرداری خبر داد.

    این آهنگساز با اعلام این خبر گفت: حدود ۵ ماه ایران نبودم و با آمدنم کارهای عقب افتاده ام را انجام دهم.

    وی افزود: دو قطعه برای جدیدترین آلبوم محمد اصفهانی ساخته ام که بعد از عید منتشر می شود.

    حجازی همچنین از ساخت یک آلبوم با کلام برای شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد:کارهای آهنگسازی این آلبوم انجام شده و اکنون در مرحله انتخاب و تایید شعر است.

    بر اساس این خبر، حجازی قبل از سفر به خارج از کشور دلیل همکاری نکردن در آخرین آلبوم عصار را اختلاف نظر با او ذکر کرده بود.وی درباره دلایل این موضوع اینگونه سخن گفته بود: اساس کار من با علیرضا بیشتر رفاقتی بود و ارتباط کاری ما در اولویت دوم و سوم بود. البته من از طرف علیرضا صحبت نمی‌کنم. از طرف من موضوع مهم دوستی و رفاقت ما بود. یعنی ممکن است صدای علیرضا جزو علاقه‌مندی‌های اول من نباشد اما با توجه به اینکه من او را خیلی دوستش دارم و خواهم داشت، صدایش را هم دوست دارم؛ اما ترجیح می‌دهم در کار خودم صدای سنتی را بشنوم. با این تفاسیر من بیشتر روی رفاقتم سرمایه‌گذاری کردم و دوست داشتم بیشتر با او بمانم، چون از مزایای رفاقتی و قلبی‌ام بیشتر داشتم بهره می‌بردم تا اینکه با صدایی همکاری کنم که در آن مزایای عشقی و قلبی نباشد. ما با هم دوستان خوبی بودیم، همفکری می‌کردیم و اینها نیروی عجیبی به من می‌داد که چشم‌بسته دست به هر کاری بزنم و او هم عمدتاً موافقت داشت و این یک امتیاز خیلی بزرگ برای ما بود. اگر با کسی کار می‌کردم که این ارتباط قلبی بین ما نباشد، ممکن بود ارتباط کاری ما گره بخورد.

    وی در بخش دیگری خاطرنشان کرده بود: من و علیرضا هیچ وقت با هم مسائل مالی و نحوه اجرا و این چیزها نداشتیم. دوستی من با علیرضا برمی‌گردد به ۲۲-۲۳ سال پیش که نه او خواننده بود و نه می‌خواست خواننده باشد و نه دنبال خوانندگی بود و من هم از ده سال پیش از آن غرق در موسیقی بودم و به صورت اتفاقی تلنگری به علیرضا زدیم که بیا خواننده شو و امتحان کن و خیلی خوب شد که این اتفاق افتاد. البته وقتی سن بالا می‌رود، یک سری اختلافات سلیقه‌ای پیش می‌آید و من و علیرضا الان با هم یک‌سری اختلافات سلیقه‌ای داریم. اگر این اختلافات سلیقه‌ای حل شود، یک روزی با هم روی استیج برمی‌گردیم. اگر سن مان آنقدر بالا نرود و سلامت جسمی و روحی و روانی‌مان پابرجا باشد. به‌هرحال موسیقی یک هنر پویاست و هر روز دارد نو می‌شود و من نمی‌توانم متوقف شوم.

    https://musiceiranian.ir/?p=101436
       
    برچسب ها فواد حجازی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *