×
×

گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گروه موسیقی «سون»

  • کد نوشته: 101069
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

  • آخرین شب از اجراهای سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر با حضور اعضای گروه موسیقی «سون» روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی همراه بود که استقبال مخاطبان را نیز درپی داشت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «سون» را دنبال کنید

    گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گروه موسیقی «سون»
  • کنسرت گروه سون

    کنسرت گروه سون

    آخرین شب از اجراهای سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر با حضور اعضای گروه موسیقی «سون» روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی همراه بود که استقبال مخاطبان را نیز درپی داشت.

    این کنسرت با اجرای قطعه «من بی تو می‌میرم» آغاز شد که یک قطعه ریتمیک از آلبوم «دوست دارم» است.

    اجرای این گروه برای مخاطبان شاد و انرژی‌بخش بود و در ادامه، با تشویق‌های پیاپی، قطعه «باور» اجرا شد. آرش قنادی که در گروه «سون» وظیفه اجرا، نوازندگی پیانو و آکاردئون را دارد، در سخنانی گفت: برای اظهار علاقه کردن، از هر فرصتی استفاده کنید. این فرصت‌ها کمتر به‌وجود می‌آید حتما به یکدیگر بگویید که دوستت دارم.

    او ادامه داد: ۹۰ درصد آثاری را که در این کنسرت اجرا می‌شود، امیر قنادی ساخته است. «خواهش» و «ادعا» قطعات دیگری بودند که در این برنامه نواخته شدند.

    در بخشی از این کنسرت، علی مرادخانی – معاون وزیر ارشاد در امور هنری – به سالن وارد شد و در ردیف نخست نشست؛ اما خواننده گروه «سون» – کیارش پوزشی – پس از ورود او گفت: «یک دست به افتخار رییس دفتر موسیقی، آقای مرادخانی بزنید».

    بعد از آن‌که مخاطبان دست و جیغ زدند، مدیر برنامه‌های گروه «سون» به خواننده یادآوری کرد که سمت علی مرادخانی چیز دیگری است. سپس خواننده گروه توضیح داد: «ببخشید آقای مرادخانی معاون وزیر هستند، البته برای ما فرقی ندارد ایشان از نظر ما همه‌کاره موسیقی مملکت محسوب می‌شوند».

    کنسرت گروه سون

    کنسرت گروه سون

    «دوست دارم»،‌ «نرو خواهش می‌کنم»، «همش به تو فکر می‌کنم»، «یه راهی پیش رو بذار» و «واست می‌میرم» از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

    در پایان این اجراها، کیارش پوزشی خطاب به مخاطبان گفت: مگر می‌شود تهران باشد، گروه سون و شما باشید و به ما خوش نگذرد؟

    کیارش پوزشی همچنین از انتشار سومین آلبوم گروه «سون» نیز خبر داد و گفت: این آلبوم مراحل تولید خود را می‌گذراند و به‌زودی منتشر خواهد شد.

    کیارش پوزشی (خواننده و نوازنده کیبرد)،‌ آرش قنادی (پیانو و آکاردئون)، امیر قنادی (گیتار الکتریک و کلاسیک)، بهروز علیاری (کیبورد و پیانو)، پیمان لطفی (درامز)، سعید حسن‌زاده (گیتارباس)، احمد حضرتی (بوزوکی و گیتار الکتریک)، محمد زمانی‌ها (کیبورد)، هادی جوادی (ساکسیفون)،‌حسین شریفی (ترومبون)، محمد رضوانی‌زاده (گیتار الکتریک و کلاسیک)،‌ حمیدرضا نصرالهی و پیمان فرهمند (سازهای کوبه‌ای) و حسین کیانی (ترومپت) از اعضای گروه سون بودند که در این اجرا هنرنمایی کردند.

    در ادامه عکسهای این اجرا را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=101069
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *