×
×

مافی: امیدوارم سایت‌های غیرمجاز در حذف آثارم همکاری کنند

  • کد نوشته: 96329
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • بابک مافی آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده موسیقی پاپ کشورمان، خبر از انتشار اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «احساس پاک» در آینده‌ای نزدیک داد.
    +تمام فکر و ذهن خودم را معطوف به آلبوم اول کرده ام

    مافی: امیدوارم سایت‌های غیرمجاز در حذف آثارم همکاری کنند
  • بابک مافی

    بابک مافی

    بابک مافی آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده موسیقی پاپ کشورمان، خبر از انتشار اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «احساس پاک» در آینده‌ای نزدیک داد.

    مافی طی سال‌های گذشته علی رغم استقبال از قطعاتش، آلبومی را روانه بازار نکرده بود، او در همین رابطه اذعان داشت: «مدتی است تمام فکر و ذهن خودم را معطوف به آلبوم اول کرده ام. این آلبوم ۹ قطعه جدید و ۳ قطعه از تک آهنگ‌های پیشین‌ام خواهد داشت.»

    وی ادامه داد: «در این آلبوم که «احساس پاک» نام دارد، با ترانه سرایانی چون امیر ارجینی، علی ایلیا، علیرضا پیروزی و امیر قزلوند همکاری داشته ام. تمام تلاشمان هم بر ارائه اثری متفاوت و شایسته بوده که امیدوارم بتوانیم خیلی زود به آن هدف برسیم.»

    خواننده قطعه «سکوت» افزود: «در بخش موسیقی برای تنوع بیشتر آثار با هنرمندان مختلفی کار کرده ام که بهروز علیاری، اشکان آبرون، مهران خالصی، بهزاد عبدالهی و پویان اعتصامی از جمله این هنرمندان هستند.»

    بابک مافی در ارتباط با طولانی شدن روند تولید آلبوم و همچنین عدم انتشار قطعه‌ای جدید طی ماه‌های گذشته تشریح کرد: «مراحل تولید آلبوم من مدت هاست به پایان رسیده و خوشبختانه با همکاری خوب دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستم مجوز ترانه و ملودی های آلبوم را بگیرم. اما متاسفانه زمانی که مجوز نهایی آلبوم رسید، متوجه شدم به خاطر پخش ناخواسته قطعات من از سایت رادیو جوان امکان انتشار آلبوم برای من وجود ندارد. همان زمان من از ادمین های این سایت درخواست کردم قطعات من را از سایت برداشته شود و این اتفاق رخ داد. من هیچ وقت همکاری با این سایت نداشته ام و تمام قطعاتم از سایت شخصی خودم منتشر شده است و این سایت بدون اجازه و هماهنگی این قطعات را منتشر کرده است.»

    او در پایان افزود: «با همکاری خوب مسئولان دفتر موسیقی به امید خدا به زودی آلبوم من به گوش شنوندگان و مخاطبانم برسد. اگر همکاری این عزیزان و آگاهی دادن هایشان نبود این سایت همچنان قطعات ما را بدون اجازه منتشر می کرد که این به ضرر موسیقی ایران است و هیچ خواننده ای از جمله من تمایلی به همکاری با این سایت را ندارد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=96329
       
    برچسب ها بابک مافی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *