×
×

درخواست عجیب از هواداران برای کنسرت ۲۰ دی ماه

  • کد نوشته: 96220
  • 14 دی 1394
  • ۰
  • مجید خراطها که قرار است کنسرت خود را ۲۰ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه ببرد، تک آهنگ «امشب» را منتشر کرده است و این قطعه در کنسرت او در تهران نیز اجرا خواهد شد. خراطها درباره کنسرت ۲۰ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی گفت: «در این کنسرت […]

    درخواست عجیب از هواداران برای کنسرت ۲۰ دی ماه
  • consert-style.jpgمجید خراطها که قرار است کنسرت خود را ۲۰ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه ببرد، تک آهنگ «امشب» را منتشر کرده است و این قطعه در کنسرت او در تهران نیز اجرا خواهد شد.

    خراطها درباره کنسرت ۲۰ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی گفت: «در این کنسرت همه قصدم این است کسانی که اجراهای قبلی من را دیده‌اند، تفاوت را به خوبی احساس کنند. برای این برنامه از نوازنده‌ها و ارکستر جدیدی استفاده خواهم کرد و برای اولین بار برای این کنسرت «تِم» در نظر گرفته‌ایم. از آقایان حاضر در سالن خواهش کرده‌ایم که با کت شلوار یا کت به سالن بیایند و از خانم‌های محترم نیز این درخواست را داریم که با شال سفید یا آبی به سالن کنسرت من بیایند. این خواسته کاملاً برنامه‌ریزی شده است و در روز اجرا دلیل این درخواست مشخص خواهد شد.»

       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *