×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 92088
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام آبان ۱۳۹۴
  • ۱۹ دیدگاه
  • hot-topic-logoپخش مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» از روز جمعه ۱۵ آبان‌ماه آغاز و تیتراژ این سریال با صدای «سالار عقیلی» به روی آنتن شبکه یک سیما رفت. در ادامه می توانید این قطعه را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • Salar Aghili - Moammaye Shah (1)موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: پخش مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» از روز جمعه ۱۵ آبان‌ماه آغاز و تیتراژ این سریال با صدای «سالار عقیلی» به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «بابک زرین» آهنگساز و تنظیم کننده این اثر است و ترانه قطعه نیز توسط «افشین یداللهی» سروده شده است.

    مجموعه تاریخی «معمای شاه» که تولید آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است شامگاه جمعه ۱۵ آبان‌ماه ساعت ۲۲ با پخش اولین قسمت، رونمایی شد.

    مجموعه تلویزیونی الف ویژه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی علی لدنی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که داستان زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت وی از سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد. این مجموعه بیش از ۷۰۰  لوکیشن دارد که در آن یک هزار و ۶۰۰ بازیگر ایفای نقش کرده‌اند. «معمای شاه» ماجراهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره سلطنت رضا شاه و محمدرضا پهلوی را به تصویر می کشد که قرار است در ۸۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای تولید و از شبکه یک سیما پخش شود.

    در ادامه می توانید تیتراژ «معمای شاه» با صدای «سالار عقیلی» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود تیتراژ آغازین «معمای شاه»

    آنلاین بشنوید:

     

    +دانلود تیتراژ پایانی «معمای شاه»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=92088
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *