×
×

به خوانندگی «علیرضا قربانی»

  • کد نوشته: 91506
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۹ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • اولین بخش از سلسه اجراهای اروپایی «حسین علیزاده» استاد بنام موسیقی ایران و «علیرضا قربانی» آواز خوان، شب گذشته در کپنهاگ برگزار شد.
    +دراین کنسرت دو گروه «ضربانگ» و «هم آوایان»، علیزاده و قربانی را همراهی کردند

    به خوانندگی «علیرضا قربانی»
  • موسیقی ایرانیان -صنم قلی زاده: اولین بخش از سلسه اجراهای اروپایی «حسین علیزاده» و «علیرضا قربانی» شب گذشته در کپنهاگ برگزار شد.

    کنسرت حسین علیزاده در کپنهاگ

    کنسرت حسین علیزاده در کپنهاگ

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، تور کنسرت های اروپایی «حسین علیزاده» در اولین همکاری با «علیرضا قربانی» آواز خوان موسیقی ایرانی و هنرنمایی دو گروه «ضربانگ» و «هم آوایان» شب گذشته (۸ آبان ماه-۳۰ اکتبر ۲۰۱۵) در کپنهاگ از سر گرفته شد.

    این مجموعه اجرایی در سه بخش تقدیم مخاطبان شده که بخش اول آن به اجرای گروه ضربانگ اختصاص داشت و در بخش دوم قطعاتی از ساخته های استاد علیزاده در دو دستگاه چهارگاه و راست پنجگاه به اجرا در آمد. علاوه بر آهنگسازی و نوازندگی حسین علیزاده بر تار، پژمان حدادی، بهنام سامانی و رضا سامانی (سازهای کوبه ای)، جاوید افسری (سنتور)، سیامک جهانگیری (نی)، علی بوستان (شورانگیز) و صبا علیزاده (کمانچه) آواز علیرضا قربانی را همراهی می کنند.

    اجرای دوم این گروه امشب در وین و پس از آن در کلن آلمان بروی صحنه میرود. یکی از مهم ترین کنسرتهای این تور اجرا در فیلارمونیک کلن آلمان است که از معتبرترین مجموعه های هنری جهان به حساب می آید.

    شایان ذکر است که تور کنسرت اروپایی حسین علیزاده و علیرضا قربانی تا یک ماه آینده در آلمان، انگلیس و سوییس ادامه دارد و پس از آن تور زمستانی خود را از دی ماه سال جاری در ایران آغاز می کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=91506
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *