×
×

برای برگزاری تور کنسرت ها

  • کد نوشته: 87364
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «پالت» بعد از برگزاری کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان ها، تورهای بین المللی خود را از کشور آمریکا آغاز کرد.
    +روزبه اسفندارمز: از ابتدای کار «پالت» همیشه خواستیم که موسیقی مان محدود به مرزهای ایران نباشد

    برای برگزاری تور کنسرت ها
  • گروه موسیقی پالت

    گروه موسیقی پالت

    گروه موسیقی «پالت» بعد از برگزاری کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان ها، تورهای بین المللی خود را از کشور آمریکا آغاز کرد.

    گروه «پالت» پس از چندین اجرا در تهران و چند شهر دیگر ایران، تور جدید خود را در آمریکا آغاز کرده و تا اواسط مهرماه در چند ایالت این کشور روی صحنه می‌رود. این گروه در آغاز تور آمریکای خود ابتدا در شهر پورتلند روی صحنه رفت و سپس در ۲ شهر دیگر این ایالت، کنسرت «شهر من بخند» را اجرا کرد.

    روزبه اسفندارمز سرپرست گروه «پالت» درباره این کنسرت‌ها توضیح داد: این تورها در ۱۲ شهر و ایالت آمریکا برگزار می‌شود که اولین آن از روز ۱۱ سپتامبر برابر با ۲۰ شهریور ماه از شهر پورتلند آغاز شده و با اجرا در ایالت واشنگتن‌دی‌سی در تاریخ ۴ اکتبر برابر با ۱۲ مهرماه نیز پایان خواهد یافت.

    وی پیرامون قطعات اجرایی این گروه در تور کنسرت‌هاى آمریکا توضیح داد: رپرتوآر اجرایی ما با آنچه که در کنسرت‌های داخل ایران ارایه می‌دهیم، تفاوت چندانی نخواهد داشت و کنسرت‌ها بر اساس دو آلبوم «آقای بنفش» و «شهر من بخند» اجرا مى شوند. البته تمرکزمان بیشتر روی آلبوم دوم گروه است این در حالی است که خوشبختانه تمام بلیت‌های اجرای پالت در شهرهای لس‌آنجلس، هیوستون، نیویورک و واشنگتن‌دی‌سی از هم‌ اکنون به فروش رفته است.

    این نوازنده کلارینت درباره اهداف فرهنگی این تور بین المللی معتقد است: از ابتدای کار «پالت» همیشه خواستیم که موسیقی مان محدود به مرزهای ایران نباشد و صدای‌مان را به گوش ایرانیان و غیر ایرانیان خارج از کشور هم برسانیم.

    سرپرست گروه موسیقی «پالت» همچنین با انتقاد از فضای رسانه‌ای دیگر کشورها نسبت به ایران تصریح کرد: متاسفانه در دیگر کشورها تصویر خوبى از ایران و ایرانی ارائه نشده است. مثلا وقتی در تور اروپا به سر مى بردیم، شاهد برخوردهای متفاوتى از سوی مخاطبان بودیم. آن‌ها‌ از این که یک گروه موسیقی ایرانی کنسرت می‌دهد تعجب می‌کردند و می‌گفتند مگر در ایران هم موسیقی وجود دارد؟ در چنین شرایطی «پالت» و دیگر موزیسین ها وظیفه خود می‌دانند تا به سهم خود، موسیقى ایران را به مخاطبان غیر ایرانی هم ارائه کنند.

    روزبه اسفندارمز سرپرست و نوازنده کلارینت، امید نعمتی خواننده، مهیار طهماسبی ویولنسل، کاوه صالحى گیتارو داریوش آذر کنترباس اعضای گروه «پالت» در این تور موسیقایی هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=87364
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *