×
×

یادی از ترانه های جنوب در کنسرت گروه موسیقی «داماهی»

  • کد نوشته: 87220
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «داماهی» چند روز پس از انتشار اولین آلبوم خود در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، اولین کنسرتشان را نیز برگزار کرد.
    +گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گروه موسیقی «داماهی»

    یادی از ترانه های جنوب در کنسرت گروه موسیقی «داماهی»
  • کنسرت گروه «داماهی»

    کنسرت گروه «داماهی»

    گروه موسیقی «داماهی» چند روز پس از انتشار اولین آلبوم خود در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، اولین کنسرتشان را نیز برگزار کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «داماهی» به سرپرستی دارا دارایی جمعه بیستم شهریور ماه چند روز بعد از رونمایی از اولین آلبوم موسیقایی، تازه ترین کنسرت خود را نیز در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار کرد.

    گروه موسیقی «داماهی» در این کنسرت که با کارگردانی هنری سیامک احصایی برگزار شد، قطعاتی منتخب از آلبوم جدید و آثاری از آلبوم آینده خود را برای علاقه مندان موسیقی جنوب اجرا کردند.

    «برکت»، «یار عزیز» بر اساس ترانه ای از ابراهیم منصفی، «محله خاموشان» ترانه ای منسوب به نَصرُک از هنرمندان موسیقایی منطقه جنوب در دوره قاجار، «ترنگ»، «سوگند» بر اساس شعری از ابراهیم منصفی با خوانندگی مهمان مجید سالاری، «شروه خوانی»، «گوشواره»، «لنج بیوه» از قطعه های محبوب منطقه جنوب از جمله آثاری بودند که در بخش اول کنسرت به خوانندگی رضا کولغانی اجرا شدند.

    در بخش دوم کنسرت نیز که با تکنوازی گیتار ابراهیم علوی آغاز شد، قطعه های «دخترک»، «صندلی» بر اساس ترانه ای از محمود طلوعی، «مردن مردانه» با ترانه ای از ابراهیم منصفی، «لَو رودخونه مینو» از آثار جدید گروه داماهی، «مه حیرونم» به خوانندگی ابراهیم علوی و مجید سالاری، «گل بوته» و «سامبای بهار» برای تماشاگران اجرا شد که قطعه دخترک به دلیل استقبال مخاطبان در انتهای کنسرت مجددا به مخاطبان عرضه شد.

    دارا دارایی گیتار و گیتار بیس، ابراهیم علوی عود و گیتار، حمزه یگانه کیبورد و بنجو، رضا کولغاتی خواننده، شایان فتحی درامز، همایون نصیری پرکاشن و مجید سالاری خواننده هنرمندانی بودند که در کنسرت گروه موسیقی داماهی حضور داشتند.

    صابر ابر، نوید محمدزاده، فرزاد فخرالدینی، طناز طباطبایی، هومن سیدی، آرش پژند مقدم، اعضای گروه چارتار، اعضای گروه بمرانی، فرشاد فزونی، امیر جدیدی، سعید چنگیزیان، مینا ساداتی و پیتر سلیمانی‌پور از جمله هنرمندانی بودند که طی دو شب برگزاری کنسرت داماهی به تهیه کنندگی احسان رسول اف در برج آزادی حضور پیدا کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=87220
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *