×
×

کنسرت «هومن بختیاری» برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 86215
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • «هومن بختیاری» خواننده نام آشنای موسیقی پاپ ایرانی بعد از ده سال، ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
    +جزئیات کامل این کنسرت

    کنسرت «هومن بختیاری» برگزار می‌شود
  • هومن بختیاری

    هومن بختیاری

    «هومن بختیاری» خواننده نام آشنای موسیقی پاپ ایرانی بعد از ده سال، ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، هومن بختیاری تا به حال ۱۰ ترانه در ۱ آلبوم و ۲ تک آهنگ منتشر کرده است، «دروغ چرا» عنوان آخرین آلبوم هومن بختیاری است که در سال ۱۳۸۰ منتشر شد. این خواننده پاپ در دوشب به اجرای ترانه‌هایی عاشقانه و خاطره انگیزی همچون ندونستم دلم رو به غریبه سپردم، سرسپرده، زمستون، مریم سپید، این خانه من نسیت،‌ ای عشق، عاشقم من، شب انتظار و چند ترانه شاد محلی از نقاط مختلف ایران می‌پردازد.

    وی در خصوص عدم فعالیتش در یک دهه اخیر گفت: «اصولا هر فعالیتی در زمینه موسیقی که خود ترکیبی از صدا و سکوت است نیاز به وقفه و توقف به منظور بازنگری، تجدید نظر و باز سازی آثار دارد تا از آفت و خطر تکرار، رکود و انفعال پیشگیری شود ضمن آنکه اینگونه فعالیت‌ها شرایط و مقتضیات خاصی دارد و می‌بایست از نظر شخصی و اجتماعی اگر ایده آل هم نباشد لا اقل در تضاد و تقابل با فعالیت هنری قرار نگیرد بنابر این قبض و بسط شرایط اجتماعی و اشتغالات شخصی و ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و امر معیشت‌گاه ایجاب می‌کند فعالیت هنری که علی القاعده حرفه‌ای و به یک معنا ممر درامد می‌تواند باشد علیرغم تمایل و رضایت قلبی به شکل ثانوی دراید. امیدوارم این وقفه‌ها فرصتی برای حضور چهره‌های نو و هنرمندان جوان‌تر فراهم نموده باشد و حضور مجدد ما بتواند هماهنگ با سیاست‌های فرهنگی دولت محترم تدبیر و امید باعث ایجاد امید، نشاط و آرامش در مردم شود.»

    در این کنسرت رضا لمعانی سرپرست نوازندگان و نوازنده گیتار، احمد سجادی (درامز)، فواد سمندی (کیبورد)، سیامک شکوری (الکتریک گیتار)، علیرضا هاشمی (گیتار باس)، حسین کیا (پرکاشن) و محمود عربانی (ویولن) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    گفتنی است کنسرت هومن بختیاری با ترانه سرایی محمد علی بهمنی پنج شنبه و جمعه نوزدهم و بیستم شهریور ماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=86215
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *