×
×

به خوانندگی «حمیدرضا نوربخش» و سرپرستی نوید دهقان

  • کد نوشته: 84278
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام مرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت گروه «قمر» و حمیدرضا نوربخش در دومین شب از اجرای خود از مقام هنری مصطفی کمال پورتراب تجلیل کرد. کنسرت گروه موسیقی «قمر» شنبه شب ۱۷ مرداد ماه به سرپرستی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش در دو بخش مجزا بیش از چهارده قطعه را در تالار وحدت برای مخاطبان اجرا کرد. حضور بخش […]

    به خوانندگی «حمیدرضا نوربخش» و سرپرستی نوید دهقان
  • کنسرت گروه «قمر»

    کنسرت گروه «قمر»

    کنسرت گروه «قمر» و حمیدرضا نوربخش در دومین شب از اجرای خود از مقام هنری مصطفی کمال پورتراب تجلیل کرد.

    کنسرت گروه موسیقی «قمر» شنبه شب ۱۷ مرداد ماه به سرپرستی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش در دو بخش مجزا بیش از چهارده قطعه را در تالار وحدت برای مخاطبان اجرا کرد.

    حضور بخش ساز و آوازی در قسمت‌های مختلف برنامه طبق وعده برگزارکنندگان کنسرت در نشست خبری جلوه بیشتری داشت.

    حمیدرضا نوربخش خواننده موسیقی ایرانی در ابتدای این کنسرت گفت: امشب یک استاد بزرگ موسیقی که استاد همه موسیقیدانان ایران است و امروز در سن بالای ۹۰ سالگی همچنان در آسمان موسیقی ایرانی می درخشد قبول زحمت کرده و در میان ما حضور دارد. امشب افتخار می کنم که به نمایندگی از گروه موسیقی «قمر» در حضور شما عزیزان و بزرگان اجرای خود را به استاد مصطفی کمال پورتراب تقدیم کنیم. این مایه مباهات و افتخار ما است که امشب چنین استاد بزرگی در دنیای موسیقی مهمان گروه ما شده است.

    تصنیف «مهر تو» با شعر شیدای گیلانی، ساز و آواز، «در تماشاگه پاییز»، تصنیف «دریغ» با شعر شیدای گیلانی، تصنیف «نیلوفر مرداب» با شعر شیدای گیلانی در قسمت اول برنامه و تصنیف «تا باز نیایی» با شعر علیرضا خیابانی، سه بخش ساز و آوازی، تصنیف «مست جنون» با شعر مولوی، تصنیف «هنوز» با شعر حافظ و تصنیف «پرنده» با شعر سیاوش کسرایی آثاری بودند که در این کنسرت موسیقایی برای مخاطبان اجرا شدند.

    شهریار نظری دف، شاهین صفایی بم تار، بابک غسالی عود، حمید بهروزی نیا تار، بهزاد رواقی تار، علیرضا گرانفر سنتور، نوید دهقان کمانچه، نسیم اربابی کمانچه، سارا هستی کمانچه، نیلوفر شهبازی کمانچه آلتو، حسین محمد حسینی نی و فرهاد صفری تنبک نوازندگان گروه اجرایی کنسرت شب گذشته را تشکیل می‌دادند.

    https://musiceiranian.ir/?p=84278
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *