×
×

این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 80852
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه «می‌خواهمت» اثری از «مهیار علیزاده» به خوانندگی «مهرشاد حاجیلو» و دکلمه «صابر ابر» از مجموعه موسیقایی «در شعله با تو رقصان» به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» و «حمید اسفندیاری» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +«می‌خواهمت» از آلبوم «در شعله با تو رقصان» است که به زودی و با حضور چند خواننده منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد
    +کنسرت این مجموعه موسیقایی پس از سپری شدن ماه مبارک رمضان در شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت

    این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • می خواهمت

    می خواهمت

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: قطعه «می‌خواهمت» اثری از «مهیار علیزاده» به خوانندگی «مهرشاد حاجیلو» و دکلمه «صابر ابر» از مجموعه موسیقایی «در شعله با تو رقصان» به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» و «حمید اسفندیاری» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، آهنگساز این قطعه مهیار علیزاده است و شعر «می‌خواهمت» را علیرضا کلیایی سروده و هنرمندانی چون میثم مروستی (ویلون و ویلون آلتو – همخوان)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، پیمان حاتمی (پیانو)، اردوان انزلی پور (گیتار باس) و پیمان حاتمی (میکس و مستر) در این اثر با علیزاده همکاری داشته اند.

    «می‌خواهمت» از آلبوم «در شعله با تو رقصان» است که به زودی و با حضور چند خواننده منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد، «مهیار علیزاده» آهنگساز این مجموعه است و «صابر ابر» به همراه «پانته آ پناهی ها» دکلمه اشعار را برعهده دارند، این اثر با همراهی آنسامبل تهران مراحل تولید را پشت سر گذاشته و به احتمال زیاد، تابستان سال جاری در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت. همچنین در این آلبوم از اشعار شعرایی بزرگی نظیر «مولانا»، «هوشنگ ابتهاج» و «علیرضا کلیایی» استفاده شده و تنوع زیادی در این بخش وجود دارد و به نظر می رسید، مهیار علیزاده که تجربه حضور موفقی در آلبوم «حریق خزان» داشته و این روزها مشغول تولید آلبوم مشترک «علیرضا قربانی» و «همایون شجریان» است، این بار به سراغ فضای جدیدی رفته است.

    شایان ذکر است که کنسرت این مجموعه موسیقایی پس از سپری شدن ماه مبارک رمضان در شهر تهران به روی صحنه خواهد رفت.

    در ادامه می توانید «می‌خواهمت» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «می‌خواهمت»

    «می‌خواهمت» را آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=80852
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *