×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «بییپ تونز»

  • کد نوشته: 80355
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • سایت فروش اینترنتی «بییپ‌تونز» که به صورت قانونی و دیجیتال اقدام به فروش آثار موسیقایی می کند، آرشیوی از «فرهاد مهراد» خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان را در دسترس دوستداران وی قرار داده است.
    +شما گرچه قادرید اغلب آهنگ‌های موجود در بازار موسیقی را از طریق سایت‌های غیرقانونی به صورت رایگان دانلود کنید، اما می‌توانید متفاوت عمل کنید و با صرف هزینه‌ای بسیار اندک یک قطعه یا یک آلبوم موسیقی را با بهترین کیفیت از این سایت دانلود کنید

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «بییپ تونز»
  • فرهاد مهراد

    فرهاد مهراد

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: سایت فروش اینترنتی «بییپ‌تونز» که به صورت قانونی و دیجیتال اقدام به فروش آثار موسیقایی می کند، آرشیوی از «فرهاد مهراد» خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان را در دسترس دوستداران وی قرار داده است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «بییپ‌تونز» پایگاه اینترنتی فروش آثار موسیقی است که طی چند سال اخیر سعی کرده با فروش این آثار به قیمتی مناسب، فرهنگ احترام به حقوق مولفان و خالقان اثر را ترویج کند تا گام مثبتی خلاف جهت دانلودهای غیرقانونی موسیقی، که متاسفانه هنوز ابزاری قانونی برای مقابله با آن وجود ندارد، بردارد.

    شما گرچه قادرید اغلب آهنگ‌های موجود در بازار موسیقی را از طریق سایت‌های غیرقانونی به صورت رایگان دانلود کنید، اما می‌توانید متفاوت عمل کنید و با صرف هزینه‌ای بسیار اندک یک قطعه یا یک آلبوم موسیقی را با بهترین کیفیت از این سایت دانلود کنید و از این طریق به حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان آن اثر احترام بگذارید.

    «بییپ تونز» به عنوان اولین مرجع دانلود آهنگ و موسیقی، با همکاری و مشارکت صاحبان آثار اقدام به جمع‌آوری کامل‌ترین آرشیو آهنگ و موسیقی در ایران کرده است و مبالغ پرداختی شما طبق قراردادهایی مُدون به صاحبان واقعی اثر تعلق می‌گیرد. همه ما می‌توانیم با خرید از این مرجع در واقع راه رسم زندگی مسالمت آمیز در دهکده جهانی را مشق کنیم.

    در ادامه و از طریق سایت «بییپ تونز» به صورت رایگان، دموی قطعات مربوط به «فرهاد مهراد» را بشنوید و در صورت تمایل اقدام به دانلود قانونی نمایید.

    +دموی قطعات را بشنوید و با اجازه صاحب اثر و قانونی دانلود کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=80355
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *