×
×

اپل به معترضان سرویس موسیقی: ما صدای شما را شنیدیم

  • کد نوشته: 79809
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • خواننده زن معروف تهدید کرد، اپل پا پس کشید

    اپل به معترضان سرویس موسیقی: ما صدای شما را شنیدیم
  •  تیلور سوئیفت

    تیلور سوئیفت

    شرکت اپل اعلام کرده بود که در دوره سه ماهه‌ای که موسیقی را به رایگان در اختیار مشتریانش می‌گذارد، حق التالیفی بابت آن به صاحبان اثر پرداخت نخواهد کرد.

    به دنبال اعلام سیاست‌های جدید شرکت اپل در زمینه ارائه موسیقی به مشتریان، تیلور سوئیفت خواننده مطرح این روز‌های دنیای موسیقی اعلام کرد که آلبوم جدید خود با نام «۱۹۸۹» را از سرویس موسیقی اپل خارج خواهد کرد.

    این خواننده با اشاره به دوره سه ماهه رایگانی که شرکت اپل در این سرویس برای مشتریان خود در نظر گرفته گفت :«اپل در این مدت هیچ پولی به هنرمندان، آهنگسازها و تهیه‌کنندگان آثار پرداخت نخواهد کرد. از نظر من این مورد شگفت‌انگیز و ناامید‌کننده است و هیچ شباهتی به سیاست‌های پیشین این کمپانی خلاق ندارد. شرکت اپل هنوز فرصت دارد که این سیاست‌ها را تغییر دهد.» او در ادامه گفت :«ما از شما آیفون رایگان نمی‌خواهیم، پس لطفا از ما نخواهید برای شما به رایگان موسیقی تهیه کنیم.»

    پس از این اعتراض‌ها، ادی کو در سمت وکیل تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در توئیتر نوشت: «سرویس موسیقی اپل در دوره رایگان مشتری‌ها نیز حق‌التالیف هنرمندان را پرداخت خواهد کرد.» او در ادامه نوشت: «ما صدای شما را شنیدیم. اپل»

    https://musiceiranian.ir/?p=79809
       
    برچسب ها تیلور سوئیفت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *