×
×

به همت مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب»

  • کد نوشته: 70526
  • 01 اسفند 1393
  • ۰
  • مستر کلاس پروفسور «فروغ کریمی» استاد دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی «وین» اتریش، هفتهء آخر از بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب» تهران با استقبال هنرجوها برگزار شد.
    +عکسهایی از این مراسم

    به همت مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب»
  • نوای شهر آشوب

    نوای شهر آشوب

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: مستر کلاس پروفسور «فروغ کریمی» استاد دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی «وین» اتریش، هفتهء آخر از بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب» تهران با استقبال هنرجوها برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پروفسور فروغ کریمی، سولیست فلوت و کینوزولوگ در دانشگاه هنرهای زیبای وینِ اتریش، در سفری دیگر به ایران این دوره‌ها را با عنوان مسترکلاس فلوت و موسیقی «کینزیولوژی» طی روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار کرد که در این دوره‌ها تکنیک‌های یافتن و رفع انسدادهای نقاط انرژی زای بدن هنگام نوازندگی مورد بررسی و آموزش قرار گرفت و همچون دوره‌های پیشین، این کارگاه‌های آموزشی ویژهء نوازندگان، خوانندگان و اساتید موسیقی بوده و اجرای موسیقی نیز ضمیمهء این دوره‌ها بود.

    شایان ذکر است که این پنجمین سفر کریمی برای برگزاری این مسترکلاس ها در تهران می باشد و تیر ماه سال گذشته چهارمین دورهء این کارگاه ها برگزار شده است.

    «موسیقی ایرانیان» چندی پیش هم مصاحبه مفصلی با پروفسور «فروغ کریمی» هنرمند سرشناس موسیقی ایران داشته است که می توانید این گفتگو را از اینجا دنبال کنید.

    علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر مسترکلاسهای مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب» می توانند با شماره تماس‌های ۸۸۰۸۱۶۳۹، ۸۸۰۸۱۶۴۱ و ۸۸۳۶۵۶۴۲ تماس حاصل نمیاند و یا به سامانهء SHAHRASHOOBMUSIC.IR مراجعه کنند.

    در ادامه هم عکسهایی از مستر کلاس «فروغ کریمی» را می توانید مشاهده نمایید.

     

       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *