×
×

اولین اثر «امیر حسین حسنی نیا» رونمایی و منتشر می شود

  • کد نوشته: 69383
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logoمراسم رونمایی آلبوم موسیقی «آقای سماع» به آهنگسازی «امیر حسین حسنی نیا»، سی ام بهمن ماه سال جاری، در مرکز موسیقی بتهوون برگزار می گردد. همچنین پوستر این اثر جهت رونمایی در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است.
    +کنسرت گروه آقای سماع نیز که قرار است دوم و سوم اسفند ماه در تالار رودکی به اجرا در بیاید، به دلیل استقبال مخاطبان و فروش بالای بلیت تمدید شده است

    اولین اثر «امیر حسین حسنی نیا» رونمایی و منتشر می شود
  • جزئیات مراسم رونمایی آقای سماع

    جزئیات مراسم رونمایی آقای سماع

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «آقای سماع» به آهنگسازی «امیر حسین حسنی نیا»، سی ام بهمن ماه سال جاری، در مرکز موسیقی بتهوون برگزار می گردد. همچنین پوستر این اثر جهت رونمایی در اختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم که از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری «آوای ماد» به انتشار می رسد، در تاریخ ۳۰ بهمن ماه، ساعت ۱۷ الی ۱۹ در فروشگاه موسیقی بتهوون رونمایی خواهد شد.

    آلبوم «آقای سماع» شامل ۶ قطعه می‌باشد که بر روی پنج سروده از مولانا و یک سروده از حافظ شیرازی ساخته و تنظیم شده است، نام قطعات این مجموعه به ترتیب «چرخان»، «شب»، «اعماق»، «مستان»، «جان» و «مراقبه» می‌باشد که در فضایی تلفیقی از موسیقی ایرانی و موسیقی بین المللی به اجرا در آمده است. آهنگسازی و تنظیم غالب قطعات، به استثنای دو قطعه «شب» و«اعماق» -به تنظیم امیر حسین جعفری و علیرضا مقراضی- بر عهده امیر حسین حسنی نیا بوده است.

    امیر حسین حسنی نیا (بربط، همخوان)، وحید قاسمی (درامز و پرکاشن)، امیرحسین جعفری (گیتار، همخوان)، راحله فیروزی (همخوان)، علیرضا مقراضی (کمانچه)، محمود خیرگو (ادوات مراقبه‌ای) و سینا مشفقی (دف، سه تار و همخوان)عوامل و هنرمندان این اثر می باشند.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه آقای سماع نیز که قرار است دوم و سوم اسفند ماه در تالار رودکی به اجرا در بیاید، به دلیل استقبال مخاطبان و فروش بالای بلیت تمدید شده است.

    پوستر آلبوم آقای سماع

    پوستر آلبوم آقای سماع

    https://musiceiranian.ir/?p=69383
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *