×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 67320
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۷ام دی ۱۳۹۳
  • ۱۷ دیدگاه
  • قطعه شنیدنی «نرو» با صدای «علیرضا قربانی» خواننده بنام موسیقی ایرانی و آهنگسازی «فردین خلعتبری»، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +کنسرت «شهرزاد»، بهمن ماه برگزار می شود

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • علیرضا قربانی

    علیرضا قربانی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه شنیدنی «نرو» با صدای «علیرضا قربانی» خواننده بنام موسیقی ایرانی و آهنگسازی «فردین خلعتبری»، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، علیرضا قربانی که پس از مدت‌ها، دوباره همکاری‌اش را با فردین خلعتبری آغاز کرده، این قطعه را با ترانه مسعود کلانتری و همراهی آنسامبل «ذاستا» به سرپرستی خود خلعتبری تولید و منتشر کرده است.

    پدرام فریوسفی (ویلن)، بهنام ابوالقاسم (پیانو)، پویا سرایی (سنتور)، سامان صمیمی (ویلن)، روزبه اسفندارمز (کلارینت باس)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، سایوری شفیعی (کلارینت)، شایان ریاحی (پرکاشن)، پریسا پیرزاده (ویولا) و شقایق صادقیان (فلوت) اعضای آنسامبل «ذاستا» هستند و این قطعه نیز در کنسرت «شهرزاد»، اجرا خواهد شد.

    شایان ذکر است که کنسرت «شهرزاد» با اجرای قطعات خاطره انگیز «علیرضا قربانی» و «فردین خلعتبری»، به همراه تعدادی قطعات جدید، طی تاریخ‌های ۱ تا ۳ بهمن ماه، به روی صحنه خواهد رفت.

    در ادامه می توانید «نرو» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «نرو»

    «نرو» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=67320
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *