×
×

دانلود قانونی آثاری از محسن چاوشی، بنیامین بهادری و رضا صادقی

  • کد نوشته: 61320
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۴ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • hot-topic-logoسایت فروش اینترنتی بییپ‌تونز که هرازگاه به مناسبت‌های گوناگون گلچین‌های موسیقی با محوریت موضوعی خاص منتشر می‌کند، به مناسبت فرارسیدن فصل پاییز، آلبومی به همین نام شامل آثار جمعی از هنرمندان ایرانی در ژانرهای گوناگون را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است که تم مشترک همگی این آثار «پاییر» است.
    +بییپ‌تونز پایگاه اینترنتی فروش آثار موسیقی است که طی چند سال اخیر سعی کرده با فروش این آثار به قیمتی مناسب، فرهنگ احترام به حقوق مولفان و خالقان اثر را ترویج کند

    دانلود قانونی آثاری از محسن چاوشی، بنیامین بهادری و رضا صادقی
  • سایت بییپ‌تونز

    سایت بییپ‌تونز

    عاطفه بزرگ‌نیا: سایت فروش اینترنتی بییپ‌تونز که هرازگاه به مناسبت‌های گوناگون گلچین‌های موسیقی با محوریت موضوعی خاص منتشر می‌کند، به مناسبت فرارسیدن فصل پاییز، آلبومی به همین نام شامل آثار جمعی از هنرمندان ایرانی در ژانرهای گوناگون را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است که تم مشترک همگی این آثار «پاییر» است.

    فصل پاییز، که تاج پادشاه فصل‌ها را بر تارک کهربایی خود حمل می‌کند، شاید به سبب جلوه رنگ‌آمیز و روح شاعرانه شورانگیزش منبع الهام بسیاری از هنرمندان و منشاء خلق آثار هنری بی‌شماری در طول تاریخ بوده است. در دنیای موسیقی و ترانه نیز فراوانند قطعاتی که با الهام از طبیعت افسون‌گر و هزار رنگ پاییزی ساخته شده‌اند که همیشه با دلتنگی و حُزنی زیبا همراه بوده است.

    سایت فروش اینترنتی بیپ‌تونز که هرازگاه به مناسبت‌های گوناگون گلچین‌های موسیقی با محوریت موضوعی خاص منتشر می‌کند، به مناسبت فرارسیدن فصل پاییز، آلبومی به همین نام شامل آثار جمعی از هنرمندان ایرانی در ژانرهای گوناگون را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است که تم مشترک همگی این آثار “پاییز” است.

    قطعات “پاییز” از محسن چاوشی (آلبوم سنتوری)، “پاییز اومد” از علیرضا شاهزیدی (آلبوم آهنگ عشق)، “لیلی در پاییز” از بنیامین بهاری (آلبوم بنیامین ۸۸)، “پاییز” از سوسن اصلانی و علیرضا گلبانگ (آلبوم نگاه گمشده)، “حریق خزان” از علیرضا قربانی و مهیار علیزاده (آلبوم حریق خزان)، “پاییز” از صادق نورانی (آلبوم توقف)، “پاییز دلتنگی” از روزبه نعمت اللهی، “پاییز” از رضا صادقی، “پاییزی” از مسعود امامی (آلبوم همیشگی) و قطعه “پاییز” از فرزاد برهمن تشکیل‌دهنده این آلبوم پاییزی هستند.

    بییپ‌تونز پایگاه اینترنتی فروش آثار موسیقی است که طی چند سال اخیر سعی کرده با فروش این آثار به قیمتی مناسب، فرهنگ احترام به حقوق مولفان و خالقان اثر را ترویج کند تا گام مثبتی خلاف جهت دانلودهای غیرقانونی موسیقی، که متاسفانه هنوز ابزاری قانونی برای مقابله با آن وجود ندارد، بردارد.

    شما گرچه قادرید اغلب آهنگ‌های موجود در بازار موسیقی را از طریق سایت‌های غیرقانونی به صورت رایگان دانلود کنید، اما می‌توانید متفاوت عمل کنید و با صرف هزینه‌ای بسیار اندک یک قطعه یا یک آلبوم موسیقی را با بهترین کیفیت از این سایت دانلود کنید و از این طریق به حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان آن اثر احترام بگذارید.

    بییپ تونز به عنوان اولین مرجع دانلود آهنگ و موسیقی، با همکاری و مشارکت صاحبان آثار اقدام به جمع‌آوری کامل‌ترین آرشیو آهنگ و موسیقی در ایران کرده است و مبالغ پرداختی شما طبق قراردادهایی مُدون به صاحبان واقعی اثر تعلق می‌گیرد. همه ما می‌توانیم با خرید از این مرجع در واقع راه رسم زندگی مسالمت آمیز در دهکده جهانی را مشق کنیم.

    + برای دانلود به سایت بییپ تونز مراجعه کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=61320
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *