×
×

از سوی گروه «بمرانی»

  • کد نوشته: 57594
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «اتوبوس قرمز» اثری از گروه «بمرانی» به سفارش نشر «چکه» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
    +این اثر به سبک «بلوز، کانتری و فانک» تولید شده است

    از سوی گروه «بمرانی»
  • آلبوم «اتوبوس قرمز»

    آلبوم «اتوبوس قرمز»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «اتوبوس قرمز» اثری از گروه «بمرانی» به سفارش نشر «چکه» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم به سبک «بلوز، کانتری و فانک» تلاشی است تا شاید کودکان، شعرهایی از جنس خودشان را در چنین فضایی از موسیقی بشنوند،

    گروه «بمرانی» از جمله گروهای نوپای موسیقی است که پیش از این در آهنگسازی پروژه های نمایشی چون «صد سال تنهایی» به کارگردانی حسن جودکی، «بام تهران» به کارگردانی سیامک صفری، «تبار شناسی دروغ و تنهایی» به کارگردانی سجاد افشاریان حضور داشته است، این گروه سال ۱۳۸۸ با انتشار کارهایش در فضای مجازی کار خود را  از کافه‌ها آغاز کردند و در ادامه در کنار گروه‌های تئاتر قرار گرفتند و هرازگاهی کنسرت‌های خیریه برگزار کردند که از آن جمله کنسرت شان در بازارچه خیریه وحدت است.

    شایان ذکر است که، بهزاد عمرانی (خواننده، گیتار ریتم)، مانی مزدکی (سازدهنی)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک)، آرش عمرانی (پیانو، کیبورد)، کیارش عمرانی (گیتار باس) و آبتین یغماییان (درام، کاخُن) اعضای گروه بمرانی هستند.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=57594
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *