×
×

«امپراطور» به روی صحنه رفت!

  • کد نوشته: 53868
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • کنسرت مهدی یراحی با شور و هیجان و اجرای آلبوم «امپراطور» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
    +در ادامه گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از کنسرت «مهدی یراحی» را دنبال کنید

    «امپراطور» به روی صحنه رفت!
  • کنسرت مهدی یراحی

    کنسرت مهدی یراحی

    موسیقی ایرانیان – سویل بهرامیان: کنسرت مهدی یراحی با شور و هیجان و اجرای آلبوم «امپراطور» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و یراحی به دیدار دوستدارانش رفت.

    در ابتدای مراسم یراحی بر صحنه حاضر شد و قطعه پرطرفدار «امپراطور« را با استقبال تماشاگران اجرا کرد، وی سپس ادای احترام به مخاطبانش کرد و گفت: «من هردفعه با شما مواجه می شوم آن قدر هول می شوم که ممکن است حتی اشتباهی پشت میکروفن بایستم. من معمولا آدم پر حرفی هستم ولی جلوی شما هواداران کم می آرم. از ۱۳ بهمن تا امروز ۱۰۰ روز شده که از شما دور هستم و واقعا برای دیدن شما تو پوست خودم نمی گنجم، فردا نیز روز پدر است و خوشحالم که کنسرت امسال من مصادف شد با شب ولادت حضرت علی و بنده علاقه خاصی به حضرت امیرالمومنین دارم و خیلی دوست داشتم در اجرای امشب پدرم هم بود اما بخاطر کسالتی که داشت موفق نشد که در جمع ما باشد، بنده ۴۷ روز است که پدرم را ندیدم.»

    سپس مهدی یراحی به همین مناسبت قطعه «من علمک» را اجرا کرد و سپس قطعات «زمستون»، «مهم اینه»، «قاصدک» و  «هوای» تو اجرا شد، پس از این نیز رضا تاجبخش که مهمان این کنسرت بود با تشویق غلاقه مندان یراحی به جمع نوازندگان پیوست و با نواختن پیانوی قطعه «کمکم کن» به همراهی صدای یراحی پرداخت.

    در پایان بخش اول کنسرت نیز «آرون حسینی» اجرای کوتاهی برای مخاطبین داشت.

    با آغاز بخش دوم کنسرت، یراحی قطعات «منو رها کن»، «عطر تو»، «مسافر پاییزی»، «دیدار»، «میراث»، «هرجای دنیایی»، «سازش» و «امشبم گذشت» را اجرا کرد. پس از این یراحی در ادامه گفت که چند سوغات برای حاضران در سالن آورده که در ابتدا بطری آبی را به تماشاگران نشان داد و گفت: «این بطری آب کارون است که آن را به عنوان سوغات برای شما آورده اند که این آب مظهر شرف ما خوزستانی ها است به امید روزی که بتوانم برای همشهریانم در اهواز کنسرت اجرا کنم.»

    قطعه بعدی که اجرا شد «غرل» بود که با همراهی «مینو قاسمی» به صحنه رفت. همچنین براحی قطعه «دل تو با من نیست» را که آخرین قطعه کنسرت هم بود، برای اولنی بار اجرا کرد که با استقبال مخاطبین هم همراه شد.

    از مهمانان کنسرت مهدی یراحی می توان به  «هومن نامداری»، «ایمان قیاسی»، «آرش پاکزاد»، «مونا برزویی»، «مرتضی پاشایی»، «زهرا عاملی»، »علیرضا آذر»، «علیرضا افکاری»، «سامان گوران»، «بهنوش بختیاری»، «روزبه بمانی» و «احسان علیخانی» اشاره کرد.

    در ادامه گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از این کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=53868
       
    برچسب ها مهدی یراحی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *