×
×

در سالن رویال‌هال اسپیناس‌پالاس
آغاز دور جدید کنسرت‌های عرفان طهماسبی از دوم آبان‌ماه

  • کد نوشته: 440578
  • 18 مهر 1403
  • ۰
  • عرفان طهماسبی، خواننده جوان و موفق موسیقی پاپ، دور جدید کنسرت‌های خود را از دوم آبان‌ماه آغاز می‌کند. این کنسرت‌ها به مدت سه شب در سالن رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس برگزار خواهد شد و بلیت‌فروشی این رویداد از امروز ۱۸ مهرماه آغاز می‌شود.
    آغاز دور جدید کنسرت‌های عرفان طهماسبی از دوم آبان‌ماه
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، عرفان طهماسبی، خواننده جوان و خوش‌آتیه موسیقی پاپ، دور جدید کنسرت‌های خود را از دوم آبان‌ماه آغاز خواهد کرد. این خواننده که در ماه‌های اخیر با اجراهای موفق خود توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند، قرار است در شب‌های دوم، سوم و چهارم آبان‌ماه در سالن رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس به روی صحنه برود.

    بلیت‌فروشی این کنسرت‌ها از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که همچون کنسرت‌های گذشته طهماسبی، بلیت‌ها در مدت کوتاهی به فروش برسد.

    طهماسبی سال ۱۴۰۳ را با موفقیت‌های چشمگیری پشت سر گذاشته است. انتشار قطعه «گلوبند» در ابتدای سال، موجی از استقبال مخاطبان را به همراه داشت و به محبوبیت این خواننده جوان افزود. نخستین کنسرت وی که در خردادماه امسال برگزار شد، با استقبال بی‌نظیری مواجه شد و بلیت‌های آن در عرض چند دقیقه فروخته شد. این موفقیت‌ها باعث شد تا کنسرت‌های او برای چند شب متوالی تمدید شود.

    کنسرت‌های طهماسبی با همکاری شرکت آوای هنر به مدیریت محمد جلیل‌پور برگزار می‌شود و این دور جدید از اجراهای او نیز همچون گذشته پیش‌بینی می‌شود که با استقبال فراوانی از سوی طرفدارانش مواجه شود.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *