×
×

کنسرت گروه تنبورنوازان نسل خلیل به سرپرستی هژیر مهرافروز
اجرای قطعاتی از موسیقی کوردی توسط گروه تنبورنوازان نسل خلیل

  • کد نوشته: 440173
  • 06 مهر 1403
  • ۰
  • گروه موسیقی تنبورنوازان نسل خلیل به سرپرستی و خوانندگی هژیر مهرافروز روز ۱۵ مهر در تالار وحدت به اجرای قطعاتی از موسیقی کوردی می‌پردازد.
    اجرای قطعاتی از موسیقی کوردی توسط گروه تنبورنوازان نسل خلیل
  • به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، گروه موسیقی تنبورنوازان نسل خلیل به سرپرستی و خوانندگی هژیر مهرافروز، روز یکشنبه ۱۵ مهرماه، در تالار وحدت به اجرای برنامه‌ای از قطعات موسیقی کوردی خواهد پرداخت. این کنسرت از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود و انتظار می‌رود با استقبال علاقه‌مندان به موسیقی اصیل کوردی مواجه شود.

    گروه تنبورنوازان نسل خلیل در این کنسرت قطعات معروفی از جمله «کنج میخانه»، «جان جان»، «سه جاران»، «پیوند»، «تو مرو»، «عاشقی» و «گل و خار» را به اجرا خواهند گذاشت. هر یک از این قطعات نمایانگر بخشی از فرهنگ و هنر موسیقی منطقه کوردستان است که با همراهی صدای هژیر مهرافروز جلوه‌ای ویژه پیدا می‌کند.

    هژیر مهرافروز، خواننده و سرپرست گروه، با بهره‌گیری از تکنیک‌های آوازی خاص و نواختن ساز تنبور، حال و هوایی عرفانی و سنتی به این اجرا خواهد بخشید. او از هنرمندان شناخته‌شده در زمینه موسیقی کوردی است و آثار او همواره مورد توجه علاقه‌مندان به موسیقی سنتی ایرانی و کوردی قرار گرفته است.

    علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه ایران کنسرت مراجعه کنند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *