×
×

استقبال مخاطبین با اجرای خوب اعضای پالت پاسخ داده شد

  • کد نوشته: 40976
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت موسیقی تلفیقی گروه «پالت» به سرپرستی روزبه اسفندار مز و خوانندگی امید نعمتی در سالن اصلی برج آزادی اجرا شد. در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان را از کنسرت گروه پالت دنبال کنید.

    استقبال مخاطبین با اجرای خوب اعضای پالت پاسخ داده شد
  • موسیقی ایرانیان – امیر آقازاده: کنسرت موسیقی تلفیقی گروه «پالت» به سرپرستی روزبه اسفندار مز و خوانندگی امید نعمتی در سالن اصلی برج آزادی اجرا شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، دربخش اول کنسرت قعطعاتی چون «مثلث»، «یادگار دوست»، «آقای بنفش»، «شباهنگام»، «درس علوم» و چند قطعه جدید اجرا شد و پش از استراحتی بیست دقیقه ای گروه با اجرا قطعه محبوب «سوفی» که فقط در کنسرت های این گروه اجرا میشود بخش دوم اجرا رو آغاز کردند و در ادامه قطعات «باز باران» ، «سِوگیلیم»، «قاصدک»، «بام تهران»، «والس شماره ۱» و «آفتاب میشود» را اجرا کردند و به عنوان آهنگ پایانی قطعه محبوب «نرو،بمان» را نواختند.

    شایان ذکر است که پالت به دلیل درخواست هواداران و مخاطبان کنسرت، در انتها آهنگ «مثلث» را باری دیگر اجرا کرد.همچنین استقبال بسیار خوب هواداران این گروه که موجب تمدید کنسرت شده بود با اجرای بسیار مسلط و خوب این اعضای جوان پالت پاسخ داده شد و مخاطبان اجرا با رضایت کامل سالن را ترک کردند.

    امید نعمتی (خواننده)، روزبه اسفندارمز (نوازنده کلارینت)، داریوش آذر (نوازنده کنترباس)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (نوازنده ویولنسل) با همراهی هنرمندان مهمان مهدی ساکی (خواننده و نوازنده گیتار)، میثم شیخی (خواننده)، شقایق صادقیان (فلوت) و سردار سرمست (آکاردئون و ملودیکا) در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند، همچنین حسام الدین محمدیان پور عضو دیگر گروه پالت در این اجرا به خاطر سفر به خارج از کشور حضور نداشت که به جای وی امین طاهری نوازندگی درامز را بر عهده داشت.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان را از کنسرت گروه پالت دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=40976
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *