×
×

بیانیه اعضای این گروه در این زمینه

  • کد نوشته: 40764
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۸ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • گروه موسیقی «پالت» چندی پیش از طریق اینترنت کلیپی در دسترس مخاطبین و علاقه مندان به این گروه قرار داد که اکنون پخش بدون اجازه این کلیپ از برخی شبکه های ماهواره، باعث به وجود امدن شایعه هایی مبنی بر همکاری پالت و این شبکه ها شده بود که اعضای این گروه با انتشار بیانیه ای به این حاشیه ها واکنش نشان دادند. در ادامه می توانید بیانیه گروه «پالت» را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    بیانیه اعضای این گروه در این زمینه
  • safe_image.php_موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی «پالت» چندی پیش از طریق اینترنت کلیپی در دسترس مخاطبین و علاقه مندان به این گروه قرار داد که اکنون پخش بدون اجازه این کلیپ از برخی شبکه های ماهواره، باعث به وجود امدن شایعه هایی مبنی بر همکاری پالت و این شبکه ها شده بود که اعضای این گروه با انتشار بیانیه ای به این حاشیه ها واکنش نشان دادند.

    در ادامه می توانید بیانیه گروه «پالت» را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

    «از آنجا که گروه موسیقی پالت به عنوان یک گروه جوان و نوپا، حضور در بازار ضبط و نشر رسمی داخلِ ایران را برگزیده است، بنا و قاعده ای که اعضای گروه برای خود تعریف کرده اند همگی در راستای قوانین رسمی قانونی و با اطلاعِ مراجع رسمی صورت می گیرد.

    همکاری گروه پالت بر همین اساس، با رسانه های خارج از کشور از بیخ و بن منتفی بوده و با ذات رویکردی که از آغاز در پیش گرفته ایم منافات دارد.

    بنابراین هر کدام از محصولاتِ موسیقایی و تصویریِ پالت که از جانب خودِ گروه تولید شده باشد برای نشردر هررسانه ای مستلزم اجازه از تولید کنندگان اثر بوده و قوانین عرفی، اخلاقی و بین المللی نیز ضامن حقوقِ مولف(کپی رایت) هستند.

    از آنجایی که بعضی از رسانه های خارج از کشور و شبکه های ماهواره ای بدون اطلاع ما و بدونِ رعایت حقوق قانونی مان اقدام به پخش ویدئو کلیپ ها و آهنگ های ما کرده اند، این حرکت غیر حرفه ای را نادرست دانسته و در عین آن که به خودِ آن رسانه ها نیز اطلاع داده ایم، اعلام می کنیم پالت هیچ ارتباطی با رسانه های خارج از ایران نداشته و برای جلوگیری از پخش غیر قانونی آثار خود اقدامات لازم را انجام خواهد داد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=40764
       
    برچسب ها گروه پالت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *