×
×

آلبوم تریوی «میان» رونمایی می شود

  • کد نوشته: 343620
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • آیین رونمایی آلبوم «میان» از حسام اینانلو، نوید افقه و هوشیار خیام، به همت مؤسسه فرهنگی و هنری رهگذر هفت اقلیم، در تاریخ ۱۹ بهمن ماهِ جاری، در شهر کتاب مرکز برگزار می شود.

    آلبوم تریوی «میان» رونمایی می شود
  • رونمایی آلبوم میان

    رونمایی آلبوم «میان» از حسام اینانلو، نوید افقه و هوشیار خیام، هفته سوم از بهمن ماه ۱۳۹۸ در شهر کتاب مرکز برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آیین رونمایی آلبوم «میان» به همت مؤسسه فرهنگی و هنری رهگذر هفت اقلیم، در تاریخ ۱۹ بهمن ماهِ جاری، در شهر کتاب مرکز برگزار می شود.

    این اثر که با نوازندگی کمانچه حسام اینانلو، تنبک نوید افقه و پیانوی هوشیار خیام به اجرا در آمده، شامل سه بخش موسیقی روایی در قالب سه قطعه بلند ۱۲ دقیقه ای از موسیقی بی کلام است.

    اینانلو پیش تر در باره این اثر عنوان کرده است که آلبوم میان شامل چند بخش است که در هر بخش چند ساز وجود دارد و لاین مشخصی ندارد زیرا هر کدام از قطعات روایت خاص خودشان را دارند.

    این آلبوم قرار بود آذر ماه سالِ جاری به انتشار برسد که این پروسه به تعویق افتاده و حالا در بهمن ماه ۱۳۹۸ رونمایی آن انجام می شود.

    شایان ذکر است که آلبوم «میان» از حسام اینانلو، نوید افقه و هوشیار خیام، در ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۲۰ از تاریخ ۱۹ بهمنِ جاری، در شهر کتاب مرکز واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=343620
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *