×
×

سالار عقیلی و ارکستر سازهای ملی، میهمان شیراز و تبریز

  • کد نوشته: 342790
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۷ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • سالار عقیلی، آوازخوان نام آشنای موسیقی کشورمان با همراهی ارکستر سازهای ملی به رهبری علی اکبر قربانی در تاریخ ۲۷ بهمنِ جاری با رپرتواری از موسیقی ارکسترال ایرانی در مرکز همایش های بین المللی تبریز (خاوران) بروی صحنه می رود.

    سالار عقیلی و ارکستر سازهای ملی، میهمان شیراز و تبریز
  • کنسرت سالار عقیلی و ارکستر سازهای ملی

    کنسرت ارکستر سازهای ملی به خوانندگی سالار عقیلی، آخرین هفته از دومین ماه زمستانی ۱۳۹۸ در تبریز برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سالار عقیلی، آوازخوان نام آشنای موسیقی کشورمان با همراهی ارکستر سازهای ملی به رهبری علی اکبر قربانی در تاریخ ۲۷ بهمنِ جاری با رپرتواری از موسیقی ارکسترال ایرانی در مرکز همایش های بین المللی تبریز (خاوران) بروی صحنه می رود.

    در این اجرا که به تهیه کنندگی بهزاد نهاوند و مدیریت اجرایی مهدیرضا بخشی زاده روی صحنه می رود، علیرضا دریایی، حبیب جدیری، مهرداد مسعودی فرید(کمانچه)، قاسم رحیم زاده، کوروش دانایی، شاهین صفایی (تار)، شیما شاه محمدی، مسعود فیروزی (قیچک)، مهیار طریحی (سنتور)، مریم خدابخش، امین حیدری (عود)، فروغ فضلی (پیانو)، وحید اسداللهی (نقاره و دایره) و بهنام معصومی (تمبک) هنرنمایی کرده و آواز عقیلی را همراهی خواهند کرد. مدیر داخلی این ارکستر ندا ریحانی ست.

    ارکستر سازهای ملی پیش از اجرای کنسرت تبریز، در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در تالار حافظ شیراز نیز بروی صحنه می رود.

    شایان ذکر است که کنسرت ارکستر سازهای ملی به خوانندگی سالار عقیلی و رهبری علی اکبر قربانی، در ساعت ۲۱:۳۰ از تاریخ ۲۷ بهمن ماهِ جاری در مرکز همایش های بین المللی تبریز بروی صحنه می رود و بهای بلیت های آن ۴۵ الی ۱۳۰ هزارتومان در نظر گرفته شده است. علاقمندان می توانند جهت خرید آنلاین بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت شهریز با آدرس www.shahriz.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=342790
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *