×
×

«مهدی یراحی» با «سه گانه عاشقانه اول» در تهران روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 323794
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • بلیت‌های کنسرت پاییزی «مهدی یراحی» در تهران به اتمام رسید. این خواننده قرار است جدیدترین اجرای خود را طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان و همزمان با سالروز تولدش در سالن همایش‌های ایرانیان روی صحنه ببرد.

    «مهدی یراحی» با «سه گانه عاشقانه اول» در تهران روی صحنه می‌رود
  • کنسرت مهدی یراحی

    بلیت‌های کنسرت پاییزی «مهدی یراحی» در تهران به اتمام رسید. این خواننده قرار است جدیدترین اجرای خود را طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان و همزمان با سالروز تولدش در سالن همایش‌های ایرانیان روی صحنه ببرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت مهدی یراحی به همت موسسه فرهنگی هنری «فرهنگ گستر صبا» برگزار می شود. یراحی در حالی در دو شب به دیدار دوستدارانش می‌رود که روز بیست و دوم آبان جدیدترین قطعه او به نام «طلوع می‌کنم» از آلبوم «سه گانه عاشقانه اول» را منتشر خواهد کرد.

     این اثر همانند روال اغلب کارهای یراحی با موزیک‌ویدیویی به کارگردانی «فرید ناصری» به مخاطبانش ارائه خواهد شد. سه گانه عاشقانه اول جدیدترین مجموعه فعالیت مهدی یراحی پس از آلبوم «سه گانه اجتماعی اول» است که در سال ۹۷ منتشر شده بود. آخرین قطعه او هم چندی پیش با نام «نمی‌شه ادامه داد» منتشر شد. همچنین شنیده می‌شود او در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف ایران است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=323794
       
    برچسب ها مهدی یراحی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *